OK katalava, na'sai kala eyxaristo.
OK katalava, na'sai kala eyxaristo.
OK to exo ipopsin mou![]()
καλησπερα, εχω ηδη μια εγκατασταση αλλα σκεφτομαι να στησω και μια 2η για να μπορω να μετακινω τον dreambox.
ετσι λοιπον στην 2η υπαρχει ηδη ενα μικρο κατω του 1μετρου κατοπτρο της televes το οποιο ειναι συντονισμενο στον hotbird για την καφετερια απο κατω. επειδη ομως το κατοπτρο ανηκει σε μας και του δωσαμε απλα το ok για να παιρνει σημα απο εκει σκεφτηκα οτι τωρα που μπορω να το εκμεταλλευτω ξανα να βαλω ενα πολλαπλων εξοδων lnb. Χρειαζομαι οπωσδηποτε 2 [καφετερια+1ος] και αλλη μια. αργοτερα ομως για τον 2ο οροφο.
Το θεμα που προκυπτει με 4 εξοδων LNB που ρωτησα ειναι οτι "χτυπαει" και θα εχω προβλημα. Το εχετε ακουσει αυτο το πραγμα, ισχυει?
Αν ισχυει, θα προτιμησω να παρω 2 εξοδων και αργοτερα βλεπω για νεα εγκατασταση [1ος και 2ος].
Τελος το lnb θα καταφερω να το αλλαξω χωρις να χρειαστει εκ νεου συντονισμος στον Hotbird?
xreiazesai ena quad lnb , einai h pio apli lysi . prosoxi oxi quatro , einai gia xrisi me polydiakopti .
tora ana me to xtypaei ennoeis xalaei , den to epibebaiono . oso xalane kai apla xalaei kai to quad .
οχι με το χτυπαει ο επαγγελματιας που ρωτησα εννοουσε οτι οταν θα αλλαζω καναλι στο ενα μπορει να μπερδευται και το αλλο... κατι τετοιο...
..Simasia exei na kseroume apo tin arxi.
..1)Posous doryforous theloume na exoume kai 2)se posous receiver
tous theloume(milame panta gia stathero disko)
..Ta ypoloipa ta vriskoume meta.
ευχαριστω πολυ nickman!
kosta στη συγκεκριμενη εγκατασταση με ενδιαφερει μονο hotbird σε 2διαφορετικους δεκτες συν εναν ακομα αλλα για αργοτερα και δεν ειναι κ σιγουρο...
ο καθε δεκτης ειναι σε ξεχωριστο οροφο.
τεινω σε twin LNB προς το παρων και αναρωτιεμαι αν θα μπορεσω να αλλαξω το απλο χωρις να χρειαστει εκ νεου συντονισμο... γινεται?