παιδια καταρχειν καλησπερα διαβασα αρκετα πραγματα κι μερικα τα καταβα κι καποια αλλα οχι γιαυτο θελο ενα μικρο σπρωξιμα κι απο εσας στην πολικατικοια που μενω ειχε καποιος ενα δορυφορικο πιατο 1.20 με 2 lnb για να να μην κανω τον κοπο να βαλω κι αλλο του ζητησα να παρω σημα απο το δικο του φυσικα κι δεχτηκε γιατι αυτος σταματησε να ασχολητε οποτε το μονο ποθ εκανα υταν να αγορασο ενα disect κι καλωδιο για να μπω μεσα στο στιτι αφου τα εκανα αυτα κι αφου μου δανησε για λιγο τον δεκτη του για να δω οτι τα εκανα ολα σωστα τωρα πρεπει να βρω ενα δεκτη κι μιας ειμαι λιγο περιεργος κι την ψαχνω πολοι θελω να μου πειτε την γνωμη σας μου στελνουν δωρο απο γερμανια ενα kathrein 910 διαβασα οτι ειναι δυσκολος δεκτης θα τον καταφερω να τον αξιοποιησω στο επακρω ? σαν δεκτης ειναι καλος παιζει την γατα αμεσως η θα πρεπει να μαθω να κανω παπαδες για να δουλεψει ? να μην τον παρω κι να κοιταξο να αγορασω κατι αλλο? ειμαι απο θεσσαλονικη κι οποιος ειναι κι απο δω κι μπορει να με βοηθησει σε αυτο το δυσκολο ξεκινημα να ερθει κι σπιτι μου να μου μαθει καποια κολπα κερναω κι καφε

θα το εκτιμουσα αυτα γι αρχη περιμενο οσο το δυνατον περισοτερες αποψεις