
Originally Posted by
harrys13
kalhspera...kserete giati sto cinema2 ths akatanomasths mou gvazei ena italiko kai se kati alla kanalia pali kati asxeta?ftaiei h syxnothta?ekana anavasmish....ta idia....ekana automath egatastash pali ta idia....ti ftaei?