pm kai se emas :)
pm kai se emas :)
Ευελπιστω να μην ηρθε η "μαυριλα" που εχω διαβασει εδω και καιρο..παλι καλα που το derby το δειχνει η νετ αλλιως θα ειχαμε προτοφανεις υστερια για το "ταισμα" της γατουλας μας :P αν ο μονος τροπος για να την ταισω ειναι να μου στειλετε ενα pm ευπροσδεκτο... εν αναμονη λοιπον... συνεχιστε την καλη δουλεια
an mpori kapios na boithisi,na doume ligo fws as to kani an oxi kali kardia
edo kai duo meres skotadi se7 kartes,psaxno dokimazo alla tipota.
Δεν θα σχολιασω την απαντηση σου..προφανως δεν γνωριζεις τι σημαινει forum και πως λειτουργει... εξαλλου αν δεν μπορεις να "βοηθησεις" εσυ δεν χρειαζετε καν να απαντησεις ;) μην μπεις καν στον κοπο να ερθεις σε αντιπαραθεση ειμαστε ηδη off topic και ειναι και ανουσιο...
kai giati re paidia den pernate to kypriako paketo se osous exoun provlima me ta gr?
mono ta ellinika kanalia den tha vlepete. ta alla einai ta idia.