epeidh olla auta einai xrisima , kai edo einai to elliniko section tou sat-tele , me protimisi bebaia sta doriforika , alla den nomizo na ellege kaneis oxi na anoigame neo thema kai na ta metaferame ekei .
mono pou tha ithela na min grafoume aorista alla sygkekrimena how to gia to kathe ti .
dexeste to thema na to onomaoume :
rythmiseis internet , proxies , p2p kai genika themata beltiosis apodosis ypologiston ?
arxeia poy bgazoyn gr kai cy me hsn ffffff exoyn anoiksei...![]()
Bre paidia to filo pou piasan ton kratane mesa mono kai mono epeidh ebgaze arxeia sto internet?Mhpvs yparxei kai allos logos?Mou fainetai ligo periergo...![]()
kaneis den kserei ta panta kai oyte ena eyxaristo gia to arxeio poy tsimpas apo edw mesa einai kati to dyskolo..... esy eisai 3 mhnes edw mesa esto kai ena arxeio den exeis katebasei??? den fenete omos sta post soy (post 1) na exeis pei ena eyxaristo s ayton poy to eytiakse h poy to anebase! mono steilte ena pm kai se mas lene oloi.