ki emena me pm an ginete na doume ligo fws![]()
ki emena me pm an ginete na doume ligo fws![]()
Kai egw exw 2gates pou den exoun fws alla sunfonw oti den prepei na vgoun files ston <<aera>>.As prospathisoume oloi me auta pou exoume(kai einai para polla) kai isos doume fws kapoia stigmoi.Alloste ti noima exei an vgei ena arxeio ston aera kai se mia mera kaei?????
Παιδιά μία ερώτηση. Εχω μία κάρτα η οποία παίζει. Βάζω σε μία δευτερη κάρτα το ίδιο αρχείο, παίρνω το ίδιο hsn αλλά διαφορετικό prov00. Βάζω την δεύτερη κάρτα ένα ολόκληρο βράδυ στον αποδικοποιητή αλλά τίποτα. Ο prov00 παραμένει ο ίδιος. Υπάρχει πιθανότητα να αλλάψει ή καλύτερα να δοκιμάσω άλλο αρχείο ?
paidia den anoigei me tpt exo apelpistei! kana neotero den iparxei? san poli grigora den irthe to telos?
sorry gia tin enoxlisi my friend alla mipos kseris pio arxeio telika doulevei kai me pia diadikasia?
Exo gamma 4.1 palia.
Ta arxeia 3-4-08 kai 7-5-08 me 8oro kai zapping den eferan apotelesma oute fysika to GR.
Ta fota sou please....
(Oso gia ton EMK den ksero na to xrisimopoio)
k meis ton pinoume edw pera...skotadia ...neura...polla thlefwna
k tpt
an kanenas xristianos exei kana fileto swthrias ...ena pm 8a to ektimousa k gw ta mala!!
ma ti zhtao th zhtao ena fileto ston paradeiso na pao...........