λοιπον εδω http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=91081 στο ποστ 4 υπαρχουν ολλα τα παλια αρχεια. πολλα απο αυτα παιζουν. αφησται απ εξω ολα του 2009 και δοκιμασται μονο του 2007 και 2008.
λοιπον εδω http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=91081 στο ποστ 4 υπαρχουν ολλα τα παλια αρχεια. πολλα απο αυτα παιζουν. αφησται απ εξω ολα του 2009 και δοκιμασται μονο του 2007 και 2008.
file mou symfono mazi sou alla an skefteis san epixirisi protimas na vgazeis idia xrimata me ligoterous pelates para idia xrimata me triplasious pelates.an theorousa oti axizei ta lefta ths den tha eimoun edw tora.... min trelatho...
poly filika ta lew den kontrarome me kanenan ena sxolio ekana
dystyxws meta mwlis tsekarame to teleytaio arxeio pou brethike se allo forum kai telika meta apo analush diapistwthike oti htan to 3.4.2008 gia allh mia fora me allo onoma (works perfect 29.11.2009) opote mhn mpeite ston kopo na to katebasete
epishs egine test se 5 gates kai kamia den niaourise
dyndns einai ayto pou legame me pm telika htan aplh antigrafh paliou filetou.
katevasa to teleytaio arxeio pou ypirxe sto mono arxeia k mou esvise olo to skliro.PROSEXTE!
To anoigo epeidi kapoies kartes ekleisan me aformi "arxeia dolofonoi"