Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 191 of 316 FirstFirst ... 91141166181186189190191192193196201216241291 ... LastLast
Results 1,901 to 1,910 of 3155

Thread: Καλάθι αχρήστων ~~~ Kouvas ~~~ 01

Senior Member petros_retseli's Avatar
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Parakalo Voithia Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fagito;

πάντως παιδιά παρατηρώ οτι όσα αρχεία δεν τα καίμε από μόνοι μας
    τα καίνε κάποιοι άλλοι σε άλλα forum
    ευτυχώς που δεν είναι πολλοί χρήστες εκεί

2. Advertise Here
    VIP Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by vparis1 View Post
    File mou pliroforiaka na sou po pos akoma kai mia telia na allakseis i na pros8eseis to root 8a prepei na allaksei gia na diavazete apo ton Loader 1.1, akoma kai dixos root mporeis na fortoseis arxeio (poso perissotero me la8os root) me ton EMK Loader.
    Opos kai naxei doulevoun kamposa arxeia arkei na exeis oreksi na tin psakseis, kai sosta exei upo8ei pos ena file (as poume epidior8omeno i me C3 line) pou kanei gia tin diki mou karta mporei na min kanei se kapoiou allou filou apla giati einai apo alli partida copia. Etsi einai doro adoro na stelnete pm gia arxeia. Psakste ta palia pou uparxoun edo se afto to forum pou toulaxiston einai tsekarismena apo tous upeu8inous sou site.
    Xaireto
    file me ayto poy egrapsa thelisa na eksigiso sta pedia pos mporoyn na katalaboyn an ena file poy bgenei einai idio me kapio poy exoyn dokimasi.k pos na glitosoyn xrono dokimazontas diaforetika fileta k oxi ta idia poy pasaroyn diafori me thn moni diafora na einai sthn hmerominia.

Member
    Uploads
    0

kanena tool gia na epanaferw to atr tis gatoulas?

Senior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by dimitri71 View Post
    katevasa to teleytaio arxeio pou ypirxe sto mono arxeia k mou esvise olo to skliro.PROSEXTE!
    file kai egw otan to katebasa alla den to perasa mou anabosbhne synexeia o exwteriko diskos...ton ebriske kai ton exane...

Member askvrilissia's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by prince28 View Post
    file kai egw otan to katebasa alla den to perasa mou anabosbhne synexeia o exwteriko diskos...ton ebriske kai ton exane...
    egw paidia pou to katevasa kai to perasa den epatha tpt apla den epexe h cats.... an leme to idio!!!

Member
    Uploads
    0

Εγώ το έτρεξα windows xp pro και μου έσβησε όλα τα αρχεία στο C:\ συμπεριλαμβανομένου της επιφάνειας εργασίας , μενού έναρξη κτλπ.. Μου άφησε κενούς φακέλους αλλά δεν είχα χρόνο να κοιτάξω με Undelete προγραμμα. Λογικά πρέπει να επανέρχονται τα δεδομένα σε κάποιο ποσοστό . Στην ουσία δε τα χει σβήσει τα χει βγάλει εκτος partition (δηλαδή είναι κρυμμένα κατα κάποιο τρόπο , μην απογοητεύεστε αν έχετε πολύ σοβαρά δεδομένα)
    Ευτυχώς είχα τα έγγραφα σε άλλο partition το nod δε πήρε γραμμή τπτ

Καθόλου φως δεν έχω δει ρε γαμώτο τώρα τόσες μέρες και η γατούλα μου ήταν πολύ μικρή μόλις 10 ημερών? κάτι τέτοιο :(

Junior Member
    Uploads
    0

Talking Re: Μονο Αρχεια (files,fagita) Χωρις Σχολια!

Quote Originally Posted by tsagman View Post
    me bes 2.1 sto mgm gia 2 lepta...oxi olles oi catsAttachment 141241
    ekei eise ;)

VIP Member nikolas021292's Avatar
    Uploads
    10

kalispera se oloys paidia enas enas giati o server epese.

Member
    Uploads
    0

emena synexizei na mhn douleuei to bestt loader, mou vgazei no atr sthn karta.

epeidi molis perasda ta windows, mhpos gnwrizetai merika arxeia pou prepei na exw egkatesthmena gia na peksei o besttt? evala mono to teleuteo framework.

New Member
    Uploads
    0

oti karta exei hSN...FA5 pezei kanonika k grigora me .bes .........to 8ema einai kserei kapoios pos allazei to HSN? oute 8-ora oyte allo arxio doyleyei tora, exo dokimasei pano apo 50 arxeia k 10 kartes me allo apo to fa5 hsn.opoios kserei parakalo help

Advertise Here

Tags for this Thread