Καταρχην Γεια χαρα σε ολους εδω μεσα. Ξερω μαγκες οτι ειναι η πιο δυσκολη περιοδος αυτη αλλα υπαρχουν ακομη αρχεια που δουλευουν, παλια. Μια ερωτηση θελω να κανω σε αυτους που ξερουν κατι παραπανω απο εμας. Ακουσα οτι καρτες τελος αυτο τον μηνα. Αληθευει η οχι. Σας παρακαλω να απαντησουν αυτοι που ξερουν σιγουρα για ευνοητους λογους. Ευχαριστω









