@ venisepp1169
ean thelis ela sto msn i sto skype na se woithiso
msn : [email protected]
skype: merklis2210
@ venisepp1169
ean thelis ela sto msn i sto skype na se woithiso
msn : [email protected]
skype: merklis2210
an katalava kala ennweis na kanw deksi clik sta arxeia kai na paw sta attributes??an nai einai tikarismeno mono to Archive.
Koitakse, exeis ena systima linux
Kathe arxeio afou to peraseis ston Dream thelei na tou doseis analoga
dikaiomata.
O eukoloteros tropos gia na min se mplekso me telnet
einai ena programma ftp
Me auto allazeis ta "attributes" (an kai den legontai etsi) se 755
des ena paradeigma:
Kalhmera pedia,
Mia erwtisi, eine na agorasw DM, kai rwtw DM 500S h DM 600PVR?
Εχω μια πολυ συγκεκριμενη απορια :
Μια νεα γατουλα με OS 1.6 μολις εφαγε το τελευταιο φαγακι έκανε τα εξης κολπα :
Μολις την εβαλα σε εναν Edision ηρθε αμεσως το φως....
Αλλα μολις την έβαλα στο εξωτερικο phoenix reader Που εχω στον DM500 αυτο δεν την "βλεπει " καθολου , καθως δεν αναβει το κοκκινο λαμπακι....με συνεπεια ο DM500 να μενει στο σκοταδι !
το καλωδιο ειναι μια χαρα...μολις βαλω μια με OS 1.4 δουλευει μια χαρα το readeraki...
Μολις βαλω την 1.6 τιποτα !!
Η 1.6 δουλευει στον edision...
Δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει
Ξερει κανεις γιατι ??