aljazzera sport 1 xanthi olympiakos tha tsekaro ti glossa kai tha sas po
ana kai mporeite na to deite kai esis epeidis to aljazzera sport 1 eina ileuthero sto nile sat me tin deuteri epilogi ixou dite kai tha doume
Καλημέρα! Υπάρχει κάποιο αξιόπιστω Site για αγορά Tita 3?
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
Πέρνα αυτό το firmware για να σου διαβάζει το cardreader τη γάτα και βάλε τη με το τσιπάκι προς τα κάτω(στο cardreader)και πες μας
Trojan - 10.07.2009
http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=93850
pedia tin boi8ia sas problima me to pc me anagkase na kano format
xa8ikane ta panta eixa ena filetaki au keys 3.4.2008 pou epeze
ala den 8imane pio itane kai to fortona me to GammaLoader_V1.0
tin boi8ia sas euxaristo
Kalimera.Antimetopizw to exis provlima.Eho 2 kartes gamma stin proti eho fortosi to megalo arxio (347 kb gia osus gnorizoun) kai den exw kanena provlima.Stin defteri pou tin exw gia diafora test prin apo kairo thn eixa fortosi me to parapano arhio kai ola itan ok,tora poy pali tin fortosa kanonika den mou anoigei parolo pou thn exw se anamoni pano apo 8 wres sto ncinema1gr(kai stin sinexeia klino dekth tin vgazo,anoigo dekth tin bazo-zapping).Simioteon oti h fortosi tou arhiou egine kai me ton emk3.1 kai me ton gammaloader v1.1 alla den ipirxe kanena apotelesma.
Stin idia karta me ton idio dekti dokimasa kapio allo zontano arhio kai anoixe kanonika.Parakalw ean exete na protinete kati sas eyxaristo ek twn proteron.
Re paidia poly kalh h timi twn 80 euro alla den deixnoun katholou agglia!Eida to programa twn agwnwn apo edw liveonsat.com (ena xrisimo site gia tous podosferofilous) alla to al jazera den exei aggliaexei ispania italia ellada kai kapoia alla!Pou pige h agglia?opoios exei as mas pei ti gnwmh tou!Kai hmoun etoimos na tin paraggeilw...
![]()
perasa to firmware vazw tin karta mesa sto irdeto module ki oxi stin thyra pou exei akrivws apo panw sto ca status mou grafei smart card num: no card2.An den exw kanena arxeio fortwmeno pali den eprepe na mou deixnei oti yparxei karta mesa sto module?An mporei kapoios as mou steilei pm me kapoio fagito pou kanei sigoura.Euxaristw gia tin voitheia sas.
Το αλλο που ζητας το εχω αλλα δεν μπορω να στο δωσω puplic μονο prive αν θελεις.