-
08-12-2009, 07:48:01
#3971
Banned
Re: Το Καφενειο του Αμπελιωτη
kalimera ena sketo kipriako ke efiga gia doulia
-
-
08-12-2009, 08:04:24
#3972
Senior Member
Re: Το Καφενειο του Αμπελιωτη
την καλημερα μου σε ολους
ενα φραπεδακι παρακαλω!
-
08-12-2009, 08:19:57
#3973
Senior Member
Re: Το Καφενειο του Αμπελιωτη
Καλημέρα σε όλη την παρέα.
-
08-12-2009, 08:43:23
#3974
Senior Member
Re: Το Καφενειο του Αμπελιωτη
Kalimera paidia. Ena frapedaki metrio parakalo.
Ante na doume pos tha paei i simerini imera.
-
08-12-2009, 09:22:26
#3975
Member
Re: Το Καφενειο του Αμπελιωτη
Καλημέρα σε όλη την παρέα
-
08-12-2009, 09:41:02
#3976
-
08-12-2009, 09:47:40
#3977
Peace Love Unity
Re: Το Καφενειο του Αμπελιωτη
-
08-12-2009, 09:52:22
#3978
Senior Member
Re: Το Καφενειο του Αμπελιωτη
kalimera se olous.ton kafe mou parakalw.ti lene ta nea.ola kala;
-
08-12-2009, 10:19:33
#3979
Senior Member
Re: Το Καφενειο του Αμπελιωτη
kalimera se olous, mia katsarola kafe parakalo.
-
08-12-2009, 12:36:21
#3980
VIP Member
Re: Το Καφενειο του Αμπελιωτη
Kalimera pedia.
Apo to proi vrexi edo sto hagen me thermokrasia apo 5 mexri 7 vathmous elpizo stin patrida na exete kalon kero.
Mia mpougatsa me krema kai ena milko parakalo.
Ivi Kalimera!
Tags for this Thread
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules