Καταρχην καλησπερα σε ολους! Σημερα περιμενω ενα dreambox 800HD. Ηθελα να μαθω τι ρυθμισεις χρειαζεται για να διαβασει μια γατα?
Καταρχην καλησπερα σε ολους! Σημερα περιμενω ενα dreambox 800HD. Ηθελα να μαθω τι ρυθμισεις χρειαζεται για να διαβασει μια γατα?
to exo dokimasi kai den doulevi me tin gamma kai titan.
mipos exi kanenas alo cccam gia aftes tis kartes
Δοκιμασε καποιος το Cccam 2.1.3...?
Το περασα χθες αλλα μου εκανε διαφορα χαζα.
Ενω βλεπει κανονικα τον φοινικα και ανοιγει πρασινιζει το Ι... η οθονη παραμενει μαυρη.
Ξαναγυρισα στο 2.0.11 και ειναι παλι ολα οκ.
κανενας δεν μπορει να με βοηθησει με το dreambox ρε παιδια?
koitakse auto !
Opos eixe kapoios moderator , nomizw o dyndns auti einai i pragmatiki syxnotita onomastika, apla ta emu kanoun ti diorthosi automata, otan tous dineis 6 mhz akrivws.