
Originally Posted by
Gazotos
Geia sas!
Exo ena Dm7000 kai tou exo perasi to gemini 4.60, thelo na peraso cccam 2.1.2 alla den to vrisko apo to blue panel. To mono pou vrisko einai to cccam 2.1.3.
Exo eksoteriko loader kai g...a den exo kataferi na to kano na peksi. Enas filos sto forum mou eipe oti prepi na exo to cccam 2.1.2 mr to 2.1.3 den douleuei.
Kapios pou mpori na mou pi pou mporo na to vro kai pos to pernao sto dm-box ( meso filezila? se pio arxio). Mpori na exo mperdepsi tora kapoios as me voithisi.
BR
/Gazotos