Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 91 of 116 FirstFirst ... 41668186899091929396101 ... LastLast
Results 901 to 910 of 1156

Thread: 6._ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ 01

  1. #901
    Senior Member moredread's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Posts
    341
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 6._ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by tallsman View Post
    Επειδη δεν μπορω να σου απαντησω στο pm που μου εστειλες γιατι δεν λειτουργει.Εχω να σου πω οτι ποτε δεν εγραψα οτι εχω το συγκεκριμενο δεκτη που αναφερεις αλλα τον 3602.Διαβασε καποια ποστ που εχω γραψει και θα δεις (ποστ 609,613,630,651,657,666)
    Okeik...my mistake! =)

  2. Advertise Here
  3. #902
    Senior Member
    Join Date
    29-01-2009
    Posts
    100
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 6._ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    καλημερα σε ολους
    θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με ενα δεκτη τον xcuiser xdsr pro.
    τον εχει ενας φιλος και θελει να κανει share την original μεσα στο σπιτη του ενσυρματα.
    υπαρχει κατι σχετικα με αυτο? θα γινει με rs232 ή με ethernet?
    και αν πρεπει υποχρεωτικα να εχει εναν ιδιο δεκτη και στο δευτερο δωματιο ή μπορει και με καποιον αλλο?

  4. #903
    Junior Member
    Join Date
    25-11-2009
    Posts
    12
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 6._ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλημέρα και εύχομαι σε όλους Καλή Χρόνια και καλές τηλεθεάσεις.
    Έχω ένα TM 5400ci (το απλό) πατσαρισμένο με την τελευταια αναβάθμιση του και ενώ γραφω κανονικά( πχ σε USB stick) τα fta κανάλια χωρίς κανένα προβλημα γιατί δεν μπορώ και στα κωδικοποιημένα??
    Δοκίμασα και με προγραμματισμένη εγγραφή αλλά τίποτα.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  5. #904
    Junior Member
    Join Date
    11-10-2009
    Posts
    19
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 6._ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    καλησπερα σε ολους..εχω εναν echolink 3000 και ξαφνικα αφου επαιζε ολα τα καναλια κανονικα στο foxlife και στο καναλι με το ψαρεμα το γαλλικο μου βγαζει χρωματιστες καθετεσ γραμμες...εκανα διαφορα restart καινουργια αναζητηση αλλα τιποτα... μηπως κανεις για βοηθεια???

  6. #905
    Senior Member dimitris1977's Avatar
    Join Date
    03-12-2009
    Location
    SE NISI
    Posts
    174
    Uploads
    3
    Likes
    2

    Re: 6._ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by manolikos23 View Post
    καλησπερα σε ολους..εχω εναν echolink 3000 και ξαφνικα αφου επαιζε ολα τα καναλια κανονικα στο foxlife και στο καναλι με το ψαρεμα το γαλλικο μου βγαζει χρωματιστες καθετεσ γραμμες...εκανα διαφορα restart καινουργια αναζητηση αλλα τιποτα... μηπως κανεις για βοηθεια???
    fele to kanali exei problima molis to koitaksa.de ftaiei o dektis sou

  7. #906
    Junior Member
    Join Date
    11-10-2009
    Posts
    19
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 6._ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    σε εναν φιλο μου παιζουν κανονικα ...

  8. #907
    Senior Member dimitris1977's Avatar
    Join Date
    03-12-2009
    Location
    SE NISI
    Posts
    174
    Uploads
    3
    Likes
    2

    Re: 6._ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by manolikos23 View Post
    σε εναν φιλο μου παιζουν κανονικα ...
    DOKIMASA SE AZBOX,DM7000,DM500 KAI STIN SKYSTAR2 pou exo mprosta mou kai to Chasse & Peche exei xromatistes grammes.isos o filos sou na to vlepei apo alo provider kai oxi apo tin avon.to provlima einai stin avon.se alo provider paizei kanonika (AB SAT)

  9. #908
    Senior Member
    Join Date
    06-12-2005
    Posts
    108
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: 6._ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Παιζουν σε νεα συχνοτητα εδω και μερικες μερες, 12130Η 27500 3/4 ειναι ο πεμπτος αναμεταδοστης της Νοβα.

  10. #909
    Senior Member dimitris1977's Avatar
    Join Date
    03-12-2009
    Location
    SE NISI
    Posts
    174
    Uploads
    3
    Likes
    2

    Re: 6._ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    8a ei8ela na rotiso kati,exo exo ena azbox elight,an valo dvb-t tuner extra 8a mporo na vlepo ta kanalia tis digea pou einai mpeg4?

  11. #910
    Junior Member
    Join Date
    11-10-2009
    Posts
    19
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 6._ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by magos21 View Post
    Παιζουν σε νεα συχνοτητα εδω και μερικες μερες, 12130Η 27500 3/4 ειναι ο πεμπτος αναμεταδοστης της Νοβα.
    δηλαη φιλε μαγε πρεπει να γινει χειροκινητα η ρυθμιση??

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •