καλημερα σε ολους
θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με ενα δεκτη τον xcuiser xdsr pro.
τον εχει ενας φιλος και θελει να κανει share την original μεσα στο σπιτη του ενσυρματα.
υπαρχει κατι σχετικα με αυτο? θα γινει με rs232 ή με ethernet?
και αν πρεπει υποχρεωτικα να εχει εναν ιδιο δεκτη και στο δευτερο δωματιο ή μπορει και με καποιον αλλο?
Καλημέρα και εύχομαι σε όλους Καλή Χρόνια και καλές τηλεθεάσεις.
Έχω ένα TM 5400ci (το απλό) πατσαρισμένο με την τελευταια αναβάθμιση του και ενώ γραφω κανονικά( πχ σε USB stick) τα fta κανάλια χωρίς κανένα προβλημα γιατί δεν μπορώ και στα κωδικοποιημένα??
Δοκίμασα και με προγραμματισμένη εγγραφή αλλά τίποτα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
καλησπερα σε ολους..εχω εναν echolink 3000 και ξαφνικα αφου επαιζε ολα τα καναλια κανονικα στο foxlife και στο καναλι με το ψαρεμα το γαλλικο μου βγαζει χρωματιστες καθετεσ γραμμες...εκανα διαφορα restart καινουργια αναζητηση αλλα τιποτα... μηπως κανεις για βοηθεια???
σε εναν φιλο μου παιζουν κανονικα ...
Παιζουν σε νεα συχνοτητα εδω και μερικες μερες, 12130Η 27500 3/4 ειναι ο πεμπτος αναμεταδοστης της Νοβα.
8a ei8ela na rotiso kati,exo exo ena azbox elight,an valo dvb-t tuner extra 8a mporo na vlepo ta kanalia tis digea pou einai mpeg4?