Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 412 of 935 FirstFirst ... 162312362387402407410411412413414417422437462512662912 ... LastLast
Results 4,111 to 4,120 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

  1. #4111
    VIP Member
    Join Date
    07-05-2009
    Posts
    671
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

    Quote Originally Posted by serfer2 View Post
    Eine dynaton me logg 25 genari na dini CB?
    giati oxi an brikes cb stil thn sthn karta to idio einai

  2. Advertise Here
  3. #4112
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Posts
    614
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

    [Eine dynaton me logg 25 genari na dini CB?]

    An ennoeis to 111 nai.

  4. #4113
    Junior Member
    Join Date
    04-04-2005
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

    FILE XANIARA EKANA TO PEIRAMA alla esy xathikes gia hsn vgazei mprosta 07c7.. ginete tipote?

  5. #4114
    Senior Member
    Join Date
    17-08-2009
    Posts
    349
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

    Quote Originally Posted by g_c_d View Post
    Nai dystyxws teleiwnei se 3.

    Kai den exw log apo 11/09 opote tzifos ...
    Steile mou pm to hsm exw log apo abgousto mhpws kai se boithisi

  6. #4115
    Senior Member iliastsi's Avatar
    Join Date
    12-08-2009
    Posts
    119
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

    Quote Originally Posted by assos40 View Post
    παιδιά μια ερώτηση.
    εχω hsn που με εβγαλε καθαρό ολο το τελευταίο δι'αστημα που γινεται χαμός.
    υπάρχει πειπτωση να κρατήσει κιαλλο η παει και αυτό για κλείσιμο ?
    (νιαουρίζει εδω και 6 μήνες περίπου με το ιδιο φαι)
    ama den to kleisei i kiria tora me tis anavathmiseis tis (pou poli xlomo to blepo)tote tha sinexisei na paizei...

  7. #4116
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

    Quote Originally Posted by GR_PILOT View Post
    FILE XANIARA EKANA TO PEIRAMA alla esy xathikes gia hsn vgazei mprosta 07c7.. ginete tipote?
    vre den xa8ika to site mamiete ...ka8e 5 lepta me petaei ekso ..dose to hsn sto deathkernel na se ftiaksi maga
    to idio eine...

  8. #4117
    Senior Member
    Join Date
    03-01-2007
    Posts
    195
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

    File Xaniara dose kai se mena ena xeraki ean mporeis kai theleis fysika.
    Oute emporas eimai oute 500kosies gates exo.Mia exo tin mamimeni kai exei moularosei.
    Vre masaz tis kano vre psaria tin taizo vre string tin vazo gia na einai poio sexy alla auti me exei grammeno kanonika.

  9. #4118
    Member blend1's Avatar
    Join Date
    03-06-2009
    Posts
    76
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

    Quote Originally Posted by assos40 View Post
    παιδιά μια ερώτηση.
    εχω hsn που με εβγαλε καθαρό ολο το τελευταίο δι'αστημα που γινεται χαμός.
    υπάρχει πειπτωση να κρατήσει κιαλλο η παει και αυτό για κλείσιμο ?
    (νιαουρίζει εδω και 6 μήνες περίπου με το ιδιο φαι)
    Πω πω φαρδος δικε μου... 6 μηνες ακλονητο τοσο καιρο ε?
    Εσενα αγορι μου πρωτα θα κλεισει η ιδια και μετα η καρτα σου.
    Τι os ειναι ξερεις?

  10. #4119
    VIP Member Y i a n n i s's Avatar
    Join Date
    29-11-2009
    Location
    Vouno Me Omorfi 8ea!!!!!
    Posts
    984
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

    file xaniara sou exw steilh ena pm an mporhs apanthse!!!!! adeiase an 8es to pm !!!!!!!!!!

  11. #4120
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

    Quote Originally Posted by Y i a n n i s View Post
    file xaniara sou exw steilh ena pm an mporhs apanthse!!!!! adeiase an 8es to pm !!!!!!!!!!
    VRE pedia den einai ta pm ta dika mou to provlima OLO TO sait GAMIETE PATOKORFA
    kano log in pao na paro ta pm kai mou leei oti eimai log out ...ade na pane na ga....ne
    8eloune na mas kanun premium olous mou fenete...h exei sovaro provlhma o server
    me hub apo to e-shop doulevoune gamo thn poutana m

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •