με μοτερ και με τον 7020 και τον 800αρι δεν εχω καποιο προβλημα .Σταθη τα κλειδια ειναι για τα καναλια που αναφερεις,καθως και dorcel ,τα καναλια που ειναι στον ab sat και τα jsc.ολα αυτα ομως με scam 3.58.
με μοτερ και με τον 7020 και τον 800αρι δεν εχω καποιο προβλημα .Σταθη τα κλειδια ειναι για τα καναλια που αναφερεις,καθως και dorcel ,τα καναλια που ειναι στον ab sat και τα jsc.ολα αυτα ομως με scam 3.58.
Kalispera paidia
prospatho na rithmiso se dm500 to cccam info v.1.1, alla mexri tora xoris apotelesma.
Epidi eimai kai sxetika neos parakalo opios gnorizei na mou pei bhma...bhma ti prepei na kano.
Eyxaristo
den hreiazetai kan titan
CCcam 2.1.4
-ndz smartcard fixes
-ecm timeout decreased
-via26 emu (srg, s1-8, jsc, art, klp) <---
-seca handler improvement
Sky Italia doulevei se 919 karta, 93b oxi
Epivebaiwnw kai gw... doulebei kanonika ektos apo tin gata...
tha to vreite sto international section edw..
http://www.satsupreme.com/showthread...79-CCcam-2-1-4
Καλησπερα σε ολους,
διάβασα σε προηγουμενα post για τις γραμμες που πρεπει να προσθέσεις για να δει την Titanium σε cccam2.1.3.
Ολα καλα και γνωστα αλλα καπου ειδα και χρονισμους στα 6Mhz, ειναι σωστο να παιζει η καρτα στα 6Mhz ή ο περιορισμος ειναι μονο για την εγγραφή για αυστηρα στα 3,57Mhz (σε μεγαλυτερο χρονισμο απο 3,5Mhz θα καεί)?
Μιλαω για την Titanium3A οπου σε πολλα forum αναφερεται για χρηση (σιγουρα για την εγγραφη) στα 3,57Mhz.
καλησπερα παιδια! λοιπον γνωστος μου που εχει προποτζιδικο θελει να βαλει 3 dreambox και να κανει διαμοιρασμο απο μια καρτουλα irdeto για να εχει 3 ανεξαρτητα συνδρομητικα σε 3 διαφορετικες τηλεωρασης ολα καλα ως εδω αν δουλεψουμε με cccam και κανουμε τον εναν μανα με phoenix απο εκει και περα μου λεει οτι εχει δει να δουλευει αλλο καταστημα με τον ιδιο τροπο και ο καταστηματαρχης χειριζοτανε τα dreambox μεσω η/υ αλλα οχι με ips δηλαδη να χτυπαει ξεχωριστα την καθε ip για να μπαινει μεσα στο μενου αλλα απο λογισμικο π.χ. που ειχε επιλογες tv1 tv2 tv3 κτλ γνωριζετε αν υπαρχει κατι τετοιο? επισης το reader του δεκτη διαβαζει και την αλβανικη conax και αν εχουμε δυνατοτητα διαμοιρασμου και των 2 καρτων ταυτοχρονα οποιαδηποτε βοηθεια και φυσικη βεβαια ειναι ευπροσδεκτη μετα του ωφελιμου.....
Λύθηκε το πρόβλημα έχει χαλάσει ο DM500S και δεν παίζει την γνήσια kappa της nova την έβαλα σε έναν opticum 4100 και παίζει μια χαρά