
Originally Posted by
albaben
diabazo pola post apo diafora foroym kai opos oloi eime sto psaksimo .
diabazo oti liga hsn einai energa . ego i8ela na kano tin eksis erotisi :
afoy einai liga ta hsn energa gia gata , gfiati den bgeike kapios mangas na bgalei ena file gam poy na alazei to hsn kai to provider 00 me to arxeio kai na bazei ayto to hsn poy einai en litoyrgeia ?
an dokimaste ta arxeia toy 2007 , kapia poy einai mono kati bit , i 1.3 kbit , 8a deite oti alazei to hsn tis kartas ara den einai megali ypo8esi na alakseis to hsn kai to provider tis kartas kai na baleis ayto poy dinei fos . 8a kleisoyn oles kai den 8a anigei kamia gia na poyme oti pragmati eklise . den mporei 10 na pezoyn kai 2-3 na min ...
den eimai kai o idikos s'ayta , oyte exo tis gnoseis poy exetai eseis .