Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 604 of 935 FirstFirst ... 104354504554579594599602603604605606609614629654704854 ... LastLast
Results 6,031 to 6,040 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

  1. #6031
    Senior Member moredread's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Posts
    341
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Παιδες χουσουνα 07χχχχ86 έχει ελπίδες? (απο το 3/4/08 μου το δωσε αυτο)

    cheers

  2. Advertise Here
  3. #6032
    Junior Member
    Join Date
    17-11-2009
    Posts
    15
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    pipilos exeis k parapono? hahahaha profanos akomi gia tin wra eisai tixeros file apolause to oso mporeis! ;)

  4. #6033
    Senior Member
    Join Date
    12-01-2009
    Posts
    133
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by the_player View Post
    Φίλε αν είναι έτσι δίνεις πολύ σημαντική είδηση, καθώς τα κανάλια αυτά δείχνουν το ελληνικό πρωτάθλημα..
    distixos den anoigoyn ta arena spor anikoyn se alo paketo me ali kodikopoiisi ta exo dokimasei k einai k mpeg-4 poy simainei thelei hd dekti

  5. #6034
    Junior Member
    Join Date
    27-01-2010
    Posts
    11
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    pernaw log kai mou grafei to emk 3.5 (emm not succesfull) mporei mipos kapoios na voithisei?thanx

  6. #6035
    Senior Member
    Join Date
    14-04-2009
    Posts
    280
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by vagelis1980 View Post
    pernaw log kai mou grafei to emk 3.5 (emm not succesfull) mporei mipos kapoios na voithisei?thanx
    to HSN pou vriskoume prepi na eine se sygekrimeno simeio sthn C3 grami..824038C3xxxxxx000000000000 ekei pou eine ta x prepi na vris to hsn pou psaxnis

  7. #6036
    Senior Member
    Join Date
    17-08-2009
    Posts
    349
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by serfer2 View Post
    to hsn pou vriskoume prepi na eine se sygekrimeno simeio sthn c3 grami..824038c3xxxxxx000000000000 ekei pou eine ta x prepi na vris to hsn pou psaxnis
    kai na yparxei den to pernei pleon..

  8. #6037
    Junior Member
    Join Date
    27-01-2010
    Posts
    11
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by serfer2 View Post
    to HSN pou vriskoume prepi na eine se sygekrimeno simeio sthn C3 grami..824038C3xxxxxx000000000000 ekei pou eine ta x prepi na vris to hsn pou psaxnis
    thanks serfer.na sai kala

  9. #6038
    New Member
    Join Date
    06-09-2009
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    i gamma moy arxise na niaoyrizei xana prin apo 10 lepta , xaris se ena melos apo edo mesa to opoio kai pragmatika asxoleite kai xerei to antikeimeno xoris na leei logia toy aera..........na se kala file moy!

    ps. giati sigoyra tha arxisoyn ta pm , gia to poio melos einai ayto , o meraklis einai paides.......o ANTHROPOS to exei.......

  10. #6039
    Member
    Join Date
    25-04-2009
    Posts
    66
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Παιδιά καλησπέρα,

    Μπορεί να μοθ πει κάποιος αν στην τιτα περνάω log string με emk ή με κάτι άλλο?

    Ευχαριστώ

  11. #6040
    Senior Member thomasd's Avatar
    Join Date
    26-02-2009
    Posts
    320
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    παιδακια ως τωρα με τις FA5 δεν υπαρχει ουτε φως στο τουνελ ουτε τιποτα αλλο..
    αν κανεις εχει προσφατα logs και μπορει να ψαξει χασαν που θα του δωσω απο οσα αρχεια εχω δοκιμασει ας στειλει κανα pm γιατι στα δικα μου (τελη γεναρη) τιποτα και εχω την αισθηση οτι μονο με κανα καρφωτο προβατακι θα δουνε αν θα δουνε ξανα φως

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •