Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 607 of 935 FirstFirst ... 107357507557582597602605606607608609612617632657707857 ... LastLast
Results 6,061 to 6,070 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

  1. #6061
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by delpieros View Post
    g@mm@ ΤΕΛΟΣ ΚΥΡΙΟΙ
    tι τέλος ρε μάγκα
    Εδώ μερικές κάρτες κελαιδάνε εδώ και 3 ώρες
    Κάτσε εσύ εδώ να κάνεις μνημόσυνο

  2. Advertise Here
  3. #6062
    Senior Member
    Join Date
    03-01-2007
    Posts
    195
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by maidawmn View Post
    και ροταω εγω...
    1ον πως αλαζω HSN στην gamma
    2ον πως ξερω πια hsn ειναι ενεργα! ?
    Poly apla,perneis tilefono stin avon kai rotas.(min kaneis kamia tetoia mamakia).lol

  4. #6063
    Member
    Join Date
    26-11-2009
    Posts
    48
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Ego pantos se log tou fevrouario HSN energo den vrisko

  5. #6064
    Senior Member
    Join Date
    09-07-2009
    Posts
    207
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    CB kai C3 se loge to hsn to vrika na teriazei mono meta apo CB ti kano

  6. #6065
    Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by douros View Post
    tι τέλος ρε μάγκα
    Εδώ μερικές κάρτες κελαιδάνε εδώ και 3 ώρες
    Κάτσε εσύ εδώ να κάνεις μνημόσυνο

    +1000
    Για ποιές κάρτες μιλάμε..?

  7. #6066
    Senior Member
    Join Date
    17-08-2009
    Posts
    349
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by douros View Post
    tι τέλος ρε μάγκα
    Εδώ μερικές κάρτες κελαιδάνε εδώ και 3 ώρες
    Κάτσε εσύ εδώ να κάνεις μνημόσυνο
    Ante na doume....

  8. #6067
    New Member
    Join Date
    21-10-2009
    Posts
    9
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Ego vazo, vgazo kai sta 2 zokia poy exo, alla tin exoyn pesei gia ypno gia ta kala...
    Poy tha vro gatotrofi??

  9. #6068
    Senior Member
    Join Date
    18-07-2008
    Posts
    170
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    poli kourasi re paidia kai akomh tipote.poios exei logs 02?

  10. #6069
    Senior Member thomasd's Avatar
    Join Date
    26-02-2009
    Posts
    320
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    1. σας παρακαλω σταματηστε την κλαψα
    2. αρχιστε να φορτωνετε παλια αρχεια και ζητηστε απο παιδια με log μπας και ειναι ενεργα καποια απο αυτα.
    δεν υπαρχει εδω και παρα μα παααρα πολυ καιρο ετοιμη τροφη για ολα τα γατια ομως αρχει απου παιζουν σιγουρα υπαρχουν... ψαξτε και βρειτε παλια αρχεια κυριο original και αρχιστε τις δοκιμες αν δεν προσπαθησουμε ολοι μαζι να βρουμε φως και τα περιμενουμε ΟΛΑ ετοιμα αυτοι που ανοιξαν καρτες δεν θα το ρισκαρουν αν τις κλεισουν
    εχω που ακουω οτι η γατα πεθανε 3 μηνες και ακομα δεν πιστευω πως τερματισε και ουτε θα τερματισει τοσο ευκολα
    καποιες ΝΑΙ θα πεθανουν (μεσα σε αυτες πιθανοτατα και η δικια μου)
    αλλα δεν τελειωσε η Gata

  11. #6070
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by nick_cy View Post
    +1000
    Για ποιές κάρτες μιλάμε..?
    Για eurobank visa
    Που να ξέρω σε ποιες συγκεκριμένα ρε φίλε
    Ξέρω ότι μερικές ανοίξανε

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •