Ego pantos se log tou fevrouario HSN energo den vrisko
CB kai C3 se loge to hsn to vrika na teriazei mono meta apo CB ti kano
Ego vazo, vgazo kai sta 2 zokia poy exo, alla tin exoyn pesei gia ypno gia ta kala...
Poy tha vro gatotrofi??
poli kourasi re paidia kai akomh tipote.poios exei logs 02?
1. σας παρακαλω σταματηστε την κλαψα
2. αρχιστε να φορτωνετε παλια αρχεια και ζητηστε απο παιδια με log μπας και ειναι ενεργα καποια απο αυτα.
δεν υπαρχει εδω και παρα μα παααρα πολυ καιρο ετοιμη τροφη για ολα τα γατια ομως αρχει απου παιζουν σιγουρα υπαρχουν... ψαξτε και βρειτε παλια αρχεια κυριο original και αρχιστε τις δοκιμες αν δεν προσπαθησουμε ολοι μαζι να βρουμε φως και τα περιμενουμε ΟΛΑ ετοιμα αυτοι που ανοιξαν καρτες δεν θα το ρισκαρουν αν τις κλεισουν
εχω που ακουω οτι η γατα πεθανε 3 μηνες και ακομα δεν πιστευω πως τερματισε και ουτε θα τερματισει τοσο ευκολα
καποιες ΝΑΙ θα πεθανουν (μεσα σε αυτες πιθανοτατα και η δικια μου)
αλλα δεν τελειωσε η Gata