
Originally Posted by
Faraohgr
Παιδια καλησποερα και απο μενα, απλά τα πραγματα δεν θα μπω στη διαδικασία να σας πω αν βλέπω , πως βλέπω, απλα σας λέω πως με active card παίρνοντας Logs φτιάχνετε δικο σας αρχείο και βλέπετε, λίγο ψάξιμο θέλει , την Κυριακή πρώτα ο Θεός θα ανεβάσω αναλυτικές οδηγίες πως γίνεται αυτό, και αν δεν το δωσετε απο εδω και απο εκει θα εχετε φως για πολυ καιρό.. Αν λέω κατι λάθος ας με διορθώσεις κάποιος Mod, φίλε Xaniara Που είχαμε παρεξηγηθεί κιόλας τα λέω καλά? Οσο μπορούμε και παίρνουμε logs από acive card δεν έχουμε φως με την gamma με δικό μας αρχείο ? για αρκετό καιρό ακόμα?