pedia tha sas anevaso ena fileto gia fa5 sta arxia tha to afiso gia 30 lepta kai tha to sviso min mou pite oti den to pirete kai mirastite to metaksi sas prive esto kai ligi na voithithite
pedia tha sas anevaso ena fileto gia fa5 sta arxia tha to afiso gia 30 lepta kai tha to sviso min mou pite oti den to pirete kai mirastite to metaksi sas prive esto kai ligi na voithithite
File mou otan valeis to arxeio mporeis na mas eidopoiiseis?Den to vlepw pouthena!
mipws lew mipws tha eprepe apo dw kai sto exeis na min ta skorpame apo dw ki apo kei...? Proteinw as poume osoi to paroun anti na to dwsoun "opoudhpote", an xreiastei na voithisoun kapoion na to valei se kapoia karta tou, na to kanei me Te@mViewer... einai asxhma etsi? (kai kseplekeis kai apo tis treles periptwseis toy typou : "S'efxaristw file, alla ti na to kanw to file? ti einai to g@m@loader, emk? hsn? den kserw mporeis na mou ekshgyseis?"...
Aftaaaaa....
An mporeis steilto mou me pm plz.Estw k ligo fws tha itan kalo twra!
Thnx
to exo vali sta arxia
Gia alla ektos tou fa5,iparxei lisi? kai poia?
den vrisko to fileto tou mdrmc eni help pou akrivos na psakso?
thxx
TO exo svisi asto miraste me prive tora
Με το φόρουμ off για τόση ώρα, σιγά μην προλάβαινα να το πάρω... Αν θέλει κάποιος, ας μου στείλει pm να του δώσω email για αποστολή.