akrivws etsi einai ... mporeis na valeis tin prwti kai ti grammi pou dinei hsn memonwmena me to string to send sto emk kai na pareis to idio apotelesma efoson to arxeio einai kala grammeno (pou simainei oti ap' oles tis grammes mia mono sou dinei hsn).
poia grammi einai podekti exartatai apo to poia 8esis stin karta leei h entoli na xrisimpoii8ei to kleidi gia na ginei decrypt tin entoli.
Loipon emena dinoun F12 kai F17 antistoixa (os 1.4).
paidia geia sas apo ena neo melos.epeidei diavasa arketa sto foroum nomizo pos einai apo ta pio kala kai pio eyxarista foroum giati paratiro pos ola ta paidia prospathoun me diathesi na boithisoun.exo kai ego karta 1.4 me F 17. kai go stin diathesi sas.eyxaristo
2 kartes edw kai oi 2 dinoun F17
Darkness :)
kai ego F17
Kai ego F17 , ti kanoume file ampelioti perimenoume, i yparxei kati allo giati apo oti diavasa i pleiopsifia einai F17.. Thanks
i apopsi mou : den exi simmasia to os 1.4 ,1.6 klp , i gamma team evgaze fileta ta opia edinan se 31 diadoretikous tipous karton diaforetika hsn ke diaforetiko prov , fanatastiko ixe ena karfoto prov o opios anige amesos tin karta se kathe periptosi me monadiko prov (prosorino) ke meta allaze ston dekti meta pou eperne update ke panta se diaforetiko prov. en pasi periptosi i kartes mou dinoun f11-19-27
Καλησπερα κι απο εμενα...
Με os1.4 βγαζει F.14 (την γκαντεμια μου![]()
![]()
......)
pedia to sinthima ine xalara to 1 mathima egine as min viastume qe na afisume ton daskalo na kani to 2 vima ipame .. xalara![]()