paidia epidi exo xasei polla ma8imata logo douleias...dokimasa simera to 12/08_5 k eida mitroo F17...tora poio arxeio dokimazete na to dokimaso k ego ?
paidia epidi exo xasei polla ma8imata logo douleias...dokimasa simera to 12/08_5 k eida mitroo F17...tora poio arxeio dokimazete na to dokimaso k ego ?
f5, f13, f17 paron
i f17 opos tin afisame sto xthesino mathma
F2 os 1.4
me to fagito _5 hasan D7E0D8 , provato 0453F7
me giganta hasan 07**** , provato ******
perimeno synexeia
παιδια καληνυχτα και καλη συνεχεια σε ολους
πολυ πρωι δουλεια αυριο
θα μελετησω μολις σχολασω
mporei kapoios na dosei ena link gia ton original giganta giati mallon ton katebasa psalidismeno!!!
kalinyxta kai apo mena.kai gw douleia nwris ayrio,diavasma ayrio kai ksana edw.
Καλησπέρα παίδες και συγχαρητήρια για τη δουλειά!
OS 1,4
f.8
f.10
f.15
f.16
taismenes me _5
Ap'osa exw diavasei pio panw den pezei tpt (tha xarw an me diapseusei kapios), opote anamenoume meletontas....
iparxei kapios me f13 ti grousouziki?
den nomizo.....e??