Σε ευχαριστώ, έχω ακούσει για μοβ irdeto cam ότι πρέπει να την παίζει αλλά την πρώτη που λές edission irdeto cam δεν την ξέρω... Μάλλον έχεις για καλύτερο το edission από τον τρόπο που γράφεις για αυτό νομίζω. Οπότε αύριο θα κοιτάξω πρώτα για το edission και μετά για το μοβ irdeto.
Ευχαριστώ και χαιρετώ.![]()





Reply With Quote



