Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 7 of 14 FirstFirst ... 25678912 ... LastLast
Results 61 to 70 of 134

Thread: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

  1. #61
    Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Καλησπέρα , έχω τον πα΄λιό τον Πάνασατ, τον έσβησα και τον ξαναάναψα, και μου βγάζει μόνο τα 3 φωτάκια ,κίτρινο, πράσινο και κόκκινο.......σα να κόλλησε.....αν μπορείτε να με βοηθήσετε....

  2. Advertise Here
  3. #62
    Senior Member swtos25's Avatar
    Join Date
    28-06-2008
    Posts
    650
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Quote Originally Posted by nick_cy View Post
    Καλησπέρα , έχω τον πα΄λιό τον Πάνασατ, τον έσβησα και τον ξαναάναψα, και μου βγάζει μόνο τα 3 φωτάκια ,κίτρινο, πράσινο και κόκκινο.......σα να κόλλησε.....αν μπορείτε να με βοηθήσετε....
    pion patatasat exeis file?
    to 990

  4. #63
    Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    τον πιο παλιό . 760, ή 720 αν δεν κάνω λάθος.......

  5. #64
    Junior Member
    Join Date
    05-11-2009
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Quote Originally Posted by gks1983 View Post
    Καλησπερα σε ολους !Ξερεις καποιος πως μπορω να δω nov@sport 1 cy & nov@cinema 1 cy στον 910 !Εχω δοκιμασει τα παντα ευρεση νεων δικτυων κτλ!!!Υπαρχει γιατρεια ευχαριστω!!!
    Υπ οψιν τα αλλα cyprus τα βλεπω!!!!
    kanenas gi ayto kserei kaneis???

  6. #65
    Senior Member swtos25's Avatar
    Join Date
    28-06-2008
    Posts
    650
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    kai mena to idio kanei bgazei kai treia grammata ddd kapos etsi...
    malon ta eidan ola... den mporo na katalabo
    tous epirease i arostia tis gatas....

  7. #66
    Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    τώρα που μιλάμε είναι ανναμένος, και δεν βγάζει τίποτα ...ούτε στον δέκτη , ούτε στην tv........
    Αααα....!!!!έβγαλε άσπρες γραμμές στην tv , και τα 3 χρώματα στον δέκτη.....

  8. #67
    Senior Member swtos25's Avatar
    Join Date
    28-06-2008
    Posts
    650
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    den xero den mporo na se boithiso les na tous xalase i kuria estile tipota
    kai ta eidan ola????

  9. #68
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    cy stoys patatasat:
    patas tv------>> paketo ---->>encruption servises---->>124 apo to thlecontrol
    kai welcome tou nova cyprus

  10. #69
    Junior Member
    Join Date
    05-11-2009
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Eyxaristw poly alla den briskw n@v@sport1 & cinema1

  11. #70
    Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.

    Φίλε Ξανιάρα σε ευχαριστώ...αλλά πρέπει πρώτα να τον ξεκολλήσω........ακόμα έχω τα 3 λαμπάκια ανναμένα....και όλα μαύρα....

Page 7 of 14 FirstFirst ... 25678912 ... LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.
    By sakis_texnikos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 78
    Last Post: 19-11-2013, 21:41:58
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.
    By TARZAN1020 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1001
    Last Post: 01-02-2012, 08:57:09
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Nokia.
    By manoss27 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 86
    Last Post: 14-10-2010, 20:12:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •