u14479026.jpg
Pedia gia na mpori na proxoresi mia sizitisi se opiodipote thema xriazomaste tin simetoxi sas kai kapies ousiastikes erotiseis gia na proxorame.
Gia paradigma ego exo mia ipopsia pos oses gates pinasasn tis teleftes 2-3 evdomades kai ixan fai ton giganta prin anikoun se miproa f7,f9 kai oi perisoteres f8.
Paralila me tin ergasia mporoume na diastavronoume kai kapies tetiou idous plirofories gia na mporesoume pio efkola na vroume giati merika mitroa ine diskolotera.
Gia nekra provata kai xasania idika apo ton giganta mporite na ta grafete xoris kanenen kindino giati to kameno den kegete.
Telos mia ali erotisi afou thelete na proxorisoume to thema kai perimeno kai tis dikes sas erotiseis.
Psaxnontas ton giganta na vro kai alo megalo xasan opos to sapio FA5 ksexorisa ena akoma kai ine to (079B5A)
ine katigorias mitroou f17 kai trexi ston ipodromo me fagaki apo 24.9.08_2
Osoi exete f17 kai teriazi sta xaraktiristika pou egrapsa pio pano an thelete taiste ton giganta gia na doume an sas dosi to (079B5A)
na kanete to test mono osoi iste sigouroi pos tha ksanazontanepsete to gati sas.
Tetiou idous piramatakia an kanoume kai simetexete to thema tha exi panta endiaferon min perimete mono apo tous alous.
file amplelioti kalispera.ego exo mia f17 kai otan eixa xekinisi ta test kai taizame ta gatia eixame taisei kai ton giganta kai mporo na epiveveoso oti mou edose to xasan pou eipes.
[QUOTE = Aleve? 573979] αρχείο amplelioti kalispera.ego exo kai mia F17 otan είχα xekinisi δοκιμή ta taizame kai ta gatia eixame taisei kai ton giganta kai mporo na epiveveoso ΟΤΙ ΜΟΥ edose να Χασάν ΕΙΠΕΣ pou. [/ QUOTE]
*
kalispera kai apo emena! epiveveono ta legomena ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ Aleve kai oti simplhirono να Χασάν μου να edose se 1 στ17 ΑΠΟ ΤΙΣ 3 ΠΟΥ exo.eno se fortomata μου diaforetika arxia ΟΛΕΣ κάρτες edosan Χασάν ΙΔΙΑ! ime den Σιγούρος ένα o gigadas ΗΤΑΝ ο ίδιος στο αρχικό Φόρτωμα γιατί ginotan xamos me ta arxia με το ίδιο όνομα ke diaforetiko periexomeno ke για αργότερα katalaba!
afto meta misa ellinika kai ta misa greeklish den mporo na katalavo pos to kataferes!!!!
καλα η f.5 εχει 3 διαφορετικες τροφες και εω δεν εχω παρει χαμπαρι καμια;;;
καλο....
Για τις f.17 οντως ετσι ειναι τα πραγματα!!
με f17 και εγω το ιδιο hsn.....
καρτα Φ5 ος 1.4
καμια αλλαγη και στις πεντε εντολες EMM Not Successfull
Ναι συνεχομενα
με φορτωμενο το αρχειο τest για τα φ