Αυτό το image ΔΕΝ ΕΧΕΙ time bomb. Απλά επειδή είναι λίγο "πειραγμένο", είναι και λίγο μεγαλύτερο και πρέπει να περαστεί μόνο με dreamup.
Ετσι και αλλιώς, το flashwizard δεν σε αφήνει να το περάσεις. Αν το πέρασες μέσω του manual update του dreambox, δεν περάστηκε πλήρως και για αυτό κρέμασε.
Για τον 500άρι, χρησιμοποίησε ΜΟΝΟ το dreamUp_DM500.exe με null modem και πέρασε πρώτα το erase.img και μετά ξαναπέρνα το και θα κάτσει.









