παιζουν ολα? εννοεις σε αλλς καρτες πλην f11?
παιζουν ολα? εννοεις σε αλλς καρτες πλην f11?
gia peraste kai to 17.11.08
kapoies prepei na anoigoun me auto
Δεν ανοιγει τιποτα ουτε ΑΝΤ1 ουτε LTV.
Και zapping εγινε...και τιποτα δεν ανοιξε
Re sy Douros, ego nomiza plaka kaneis alla auta paizoun kai xoris karta ola ta kanalia.lol
Doraki apo tin avon gia tin megali Evdomada.Alla min to vazete stis tsontes einai amartia.