απο τις 0+40 εως στις 3+05 στο λογκαρισμα ειχαμε NO EMM Header πολυ φωβαμαι οτι ολο και καποιες καρτουλες θα χασουν το φως τους τις επομενες ωρες. η δικια μου σταματησε για 15 λεπτα αλλα με το που επανηλθαν τα ΕΜΜ πηρε παλη μπροστα. ιδωμεν
απο τις 0+40 εως στις 3+05 στο λογκαρισμα ειχαμε NO EMM Header πολυ φωβαμαι οτι ολο και καποιες καρτουλες θα χασουν το φως τους τις επομενες ωρες. η δικια μου σταματησε για 15 λεπτα αλλα με το που επανηλθαν τα ΕΜΜ πηρε παλη μπροστα. ιδωμεν
paidia exw ena provlima opoios borei as voithisei please!!!
den mou vriskei to novasport1cy katholou!
prin mou to evriske alla edixne madgreekz xwris foni,meta ekana ena scan (opos m eipe enas filos apo edw mesa,ton opoio euxaristw!)alla to mono pou egine einai na metonomasei to novasport1cy se madgreekz kanonika kai na paizei foni ta tragudia....kai psaxw to novasport1cy kai den to vlepw pouthena!
plz as voithisei kapios!!!
euxaristo poly
Αν και νέος εδώ μέσα νομίζω ότι μπορώ να εκφράσω την άποψη μου…
Βέβαια αυτό το κάνω αφού πρώτα έχω διαβάσει πολέεεεες σελίδες εδώ μέσα….
Και εκείνο που έχω καταλάβει είναι ότι, το πολυτιμότερο πράγμα που υπάρχει για τις γάτες αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάνε, όλες οι ράτσες (F11, F2, F5, κλπ.)
Είναι το περιβόητο HSN!!!!!!!!
Και μάλιστα βάζετε χέρι και κράζετε, οποίον αδαή κάνει την χαζομάρα και δημοσιεύσει ένα από αυτά, έστω και αν αυτό είναι ήδη νεκρό.
Το κράξιμο πέφτει όπως και να έχει………..
Χτες το πρωί κατά τις 09:30 ενεργοποιήθηκε ένα νεκρό εδώ και καιρό HSN.
Στις 13:24:48 το μέλος με το ψευδώνυμο «mdrmc» δημοσίευσε ένα αρχείο το «cy at 50%»
Όπου μέσα στο ίδιο αρχείο έβαλε και τις γραμμές 101!!!!!!!
Και για όσους δεν γνωρίζουν οι γραμμές αυτές οι 101 είναι logs και αν προσέξετε λίγο μετά το 010100000036C3 θα δείτε το HSN!!!
Και αναρωτιέμαι …. Αν τα άτομα που κράζουν όσους δημοσιεύουν ψόφια HSN είναι τα ίδια αυτά τα άτομα που δημοσιεύουν λίγο αργότερα τα ενεργά HSN, τι ρόλο παίζουν????
Το κάνουν από άγνοια? Δεν νομίζω……
Ναι πολύ καλή η κίνηση….. φίλε Scientist1;584376…..
δεν καταλαβαίνω όμως που αποσκοπεί…
περιμένω κάποιες απαντήσεις
katarxin thn epomeni fora pou 8a grapsis se afto to yfos 8a se steilo diakopes forever.
akou file exis akousi to kalitera na masas para na milas?
1.tou pianou eine ta arxeia kai poios ta dinei esi den kseris...kai giati ta dinei.EGO KSERO
2.oti vgeni public sto net kaigete se xrono recor kai afto exei epiptosis MONO se sas tou aplous xrhstes pou den katexete.
diladi stous perisoterous.olo to 2008 pou ta arxeiakia htan filagmena epezan 12 mhnes astamathta ...meta pou arxise
dose kai mena mparmpa egine to susthma kolos...kai ase ti kanun ta hsn kai ta 0001 ginate oloi episthmones me ksena @@
tin idia aporia eixa kai egw giati mpike to log mesa sto arxeio, alla ama to kaloskeftoume, kai meta apo sizitisi me filo, oi tis kyrias den einai dyskolo na kanoun decrypt tin entoli, ara dwron adwro eite einai mesa h c3 h oxi.
Eidika se tetoia mikra arxeia pou oi grammes paizoun sxedon stis mises kartes einai ontos doron adoron . Aplos tha mporouse na ginei to idio xoris to c3 mesa. Opos tou ampelioth. An einai na ta broun as tou paidepsoume kai ligo xaxa.
Kai kati allo allo . Min kanete alla mix arxeia . Kai deyteron min anevazetai mix arxeia. Eleos. An thes na bohthiseis balto opos einai autousio (ase pou yparxei).
D.
Χαιρετώ όλους τους φίλους.
Υπάρχει τρόπος στο windows grep να βάλουμε ταυτόχρονα όλα τα HSN και να μας τα εμφανίζει? Το να ψάχνει σε όλους τους φακέλους και συγκεκριμένα στα c3 το έχω βρει.
Φιλικά
Johnis
Μάλιστα, μάλιστα… άλλη μια φορά απειλές και φοβέρες για διακοπές…
Μάλλον αυτή είναι η τακτική του φόρουμ, όταν δεν έχει τι να απαντήσει το ρίχνει στις απειλές.
Θα υπάρχουν φαίνεται καλά κρυμμένα μυστικά και συμφέροντα….
Ααα!! και αν είναι να με στείλεις διακοπές, κοίτα να με στείλεις κάπου που να έχει θάλασσα, να κάνω και κανένα μπάνιο, καλοκαίρι έρχεται.
Originally Posted by fhillip_morris View Post
δοκημασε το εσυ βρε φιλε μου. χιλια ποστ με το ιδιο πραμα. το δοκημασε κανενας εκει, το δοκημασε στο αλλο;;
βαλτο και δοκημασε το θα μας τρελανεται εδω μεσα;;;;; εσυ γιατι δεν το δοκημαζεις;;;;;;
Μήπως να ανοίξουμε και ένα δοκιμαστήριο?
F2000 μπήκε.....φόρεσε το κιλοτάκι της και τα πάει καλά στη πασαρέλα:-p
Ζιζάνια(διαολάκια με τη καλή ένοια) του φόρουμ πάρτε θέση
ΥΓ. Μπορούμε να το βάλουμε και στο τελευταίο βαγόνι του τραίνου
Αυτό θα έκανα ούτως η άλλος , εξάλλου 2 ποστ πιο πάνω το αναφέρω(Θα το δοκιμάσω και θα γράψω αποτελέσματα.....αν και είμαι σίγουρος πως δεν θα βγει κάτι :(.....) και αυτό και έκανα....και σε εμένα προσωπικά (Φ11) δεν έκανε δουλειά....δεν είδα φως
Την παρατήρηση σας , Fhillip_Morris , φυσικά και την δέχομαι καλοπροαίρετα ...καθώς οι γνώσεις μου , που ουσιαστικά είναι ανύπαρκτες , δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτές που έχετε εσείς....
Ωραίος ο Κιλοτάκιας(douros)....μου αρέσει το χιούμορ σας :)
Φιλικά