kai i diki moy to idio?
kai i diki moy to idio?
η f17 εκλεισε σημερα.καποια βοηθεια
i f17 pezi nisi
i f4 ekleise to mesimeri alla tin anestisa pali..
telika eine eftapsixi...
f6 kai f10 tipota
i f8 zi se eliniko edafos me ligi voithia
mia mikri voitheia sas parakalw...i gata mou exei atr pou teleiwnei se 31 9D ...ti katigoria kartas einai an xerei kaneis?nomizw kaname kapoia taxinomisi...tin vazw sto emk kai mou vgazei os 1,4...kai ti f einai?uparxei kati na fortwsw se afti?sas efxaristw
Διάβασε εδώ φίλε
to ekana alla den katalava tipota....apla edwsa afta ta stoixeia gia na katalavw ti ginetai...an mporei kapoios as me voithisei...efxaristw...
Με αυτά τα στοιχεία δε θα σε βοηθήσει κανένας
Δείχνει μόνο μια ταισμένη κάρτα OS 1.4
Κοίτα στο θέμα και θα καταλάβεις.....στις πρώτες 4 σελίδες είναι όλα