Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 45 of 101 FirstFirst ... 203540434445464750557095 ... LastLast
Results 441 to 450 of 1010

Thread: Titanium 3A - Συζητησεις 02

  1. #441
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2010
    Posts
    221
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    Στον Hellas Sat 2 εμφανίστηκε η νέα συχνότητα 12729,Η,30000, σε DVB-S2 η οποία μεταφέρει 26 νέες υπηρεσίες, οι περισσότερες από τις οποίες δεν είναι ακόμα ενεργές. Ανάμεσα τους η ΕΤ1, ΝΕΤ, (που είναι ενεργά και χωρίς κωδικοποίηση για την ώρα) τα ψηφιακά της ΕΡΤ (μόνο το Cine+ είναι ενεργό), τα κανάλια Sport 2,3 του Conn-x TV. Όπως φαίνεται o ΟΤΕ ετοιμάζεται να μπει στην συνδρομητική δορυφορική τηλεόραση πολύ σύντομα...
    den mporw na tin vgalw me tipota tin suxnotita... yparxei kapoia idiotirotita gia na tin piasw?????

    σε DVB-S2 , thelei hd dekti

  2. Advertise Here
  3. #442
    Senior Member moredread's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Posts
    341
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    Στον Hellas Sat 2 εμφανίστηκε η νέα συχνότητα 12729,Η,30000, σε DVB-S2 η οποία μεταφέρει 26 νέες υπηρεσίες, οι περισσότερες από τις οποίες δεν είναι ακόμα ενεργές. Ανάμεσα τους η ΕΤ1, ΝΕΤ, (που είναι ενεργά και χωρίς κωδικοποίηση για την ώρα) τα ψηφιακά της ΕΡΤ (μόνο το Cine+ είναι ενεργό), τα κανάλια Sport 2,3 του Conn-x TV. Όπως φαίνεται o ΟΤΕ ετοιμάζεται να μπει στην συνδρομητική δορυφορική τηλεόραση πολύ σύντομα...
    ωραία νέα αυτα!! να το γυρίσουμε δλδ απο τώρα στον hellassat? με 80άρι πιάτο θα τον κατεβάσω? :)

    ap'oti diabasa allou...htan mono gia xtes...shmera kleisane!

    eitan test alla sintoma tha ekpempei kanonika

  4. #443
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: H keideia ths titas arxise simera

    Στό χωριό μου ,και όχι μόνο,λένε μιά παροιμία

    ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΕΙ ΣΤΗ ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΟΥΡΤΙ..

    Δεν μπορούν να ξεχαστούν εύκολα τα κόλπα των δημιουργών/πλασιέ η όποιων άλλων μας την πλάσαραν έτσι ΕΝΩ ΗΞΕΡΑΝ ότι ήταν μούφα..

    Εχει ο καιρός γυρίσματα ...

  5. #444
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A

    Μαγκες δεν χρειαζεται να εισαι στο εξωτερικο για να μην βλεπεις τουλαχιστον τα ελευθερα ελληνικα καναλια!!!
    Εκτος τον μεγαλων πολεων της επαρχειας σε πολυ μεγαλο βαθμο ολα τα καναλια εχουν προβλημα
    Βρεχει......δεν βλεπεις!
    Φυσαει.....δεν βλεπεις!
    Εχει βουνο δεν βλεπεις!

    Αφηστε το, μην σας πω οτι στο εξωτερικο βλεπουν καλυτερα.....χαχαχαχαχα!!!!!!

  6. #445
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2010
    Posts
    221
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Thumbs up Re: Titanium 3A

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Μαγκες δεν χρειαζεται να εισαι στο εξωτερικο για να μην βλεπεις τουλαχιστον τα ελευθερα ελληνικα καναλια!!!
    Εκτος τον μεγαλων πολεων της επαρχειας σε πολυ μεγαλο βαθμο ολα τα καναλια εχουν προβλημα
    Βρεχει......δεν βλεπεις!
    Φυσαει.....δεν βλεπεις!
    Εχει βουνο δεν βλεπεις!

    Αφηστε το, μην σας πω οτι στο εξωτερικο βλεπουν καλυτερα.....χαχαχαχαχα!!!!!!
    ayto ksanapesto file..

  7. #446
    New Member
    Join Date
    13-04-2010
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A

    thanks boys

  8. #447
    Senior Member Valanths's Avatar
    Join Date
    22-03-2010
    Posts
    218
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A

    hellassat τι πιάτο θέλει για να πιάσεις? και τι channels θα έχει ο OTE ξέρουμε?

  9. #448
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Angry Re: Titanium 3A

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Μαγκες δεν χρειαζεται να εισαι στο εξωτερικο για να μην βλεπεις τουλαχιστον τα ελευθερα ελληνικα καναλια!!!
    Εκτος τον μεγαλων πολεων της επαρχειας σε πολυ μεγαλο βαθμο ολα τα καναλια εχουν προβλημα
    Βρεχει......δεν βλεπεις!
    Φυσαει.....δεν βλεπεις!
    Εχει βουνο δεν βλεπεις!

    Αφηστε το, μην σας πω οτι στο εξωτερικο βλεπουν καλυτερα.....χαχαχαχαχα!!!!!!
    Γεια σου φιλε ωραια τα λες σε παραδεχομαι

    Μην ξεχνας ομως οτι εμεινε ενας μηνας και για την αρχη στην Αθηνα για την ψηφιακη.

    Ακολουθουν και αλλες πολεις και τα περιχωρα τους.

    Ποσο καιρο θελει για να τους ξεφορτωθουν καποιοι ακομα ?

    Η απαντηση ειναι ΛΙΓΟΣ

    Να τα μαζεψουνε να φυγουνε θα πω παλι τα λαμογια.Αρκετα βγαλανε εις βαρος μας με την ανοχη αλλων μεγαλυτερων ακομα λαμογιων.

  10. #449
    New Member
    Join Date
    13-04-2010
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A

    efxaristo poli

  11. #450
    Senior Member joykanibal's Avatar
    Join Date
    10-07-2009
    Location
    Άγραφα
    Posts
    304
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Γεια σου φιλε ωραια τα λες σε παραδεχομαι

    Μην ξεχνας ομως οτι εμεινε ενας μηνας και για την αρχη στην Αθηνα για την ψηφιακη.

    Ακολουθουν και αλλες πολεις και τα περιχωρα τους.

    Ποσο καιρο θελει για να τους ξεφορτωθουν καποιοι ακομα ?

    Η απαντηση ειναι ΛΙΓΟΣ

    Να τα μαζεψουνε να φυγουνε θα πω παλι τα λαμογια.Αρκετα βγαλανε εις βαρος μας με την ανοχη αλλων μεγαλυτερων ακομα λαμογιων.
    Γεια σου ρε Τζιμάκο, βγάλε το άχτι σου.... έτσι να φεύγουν τα λαμόγια!!!
    ΑΛΛΑ, να διευκρινήσουμε πως, δεν σημαίνει ότι η ψηφιακή θα λύση τα προβλήματα σ' αυτούς που δεν έχουν τώρα καλό σήμα, δεν θα έχουν και με το ψηφιακό!!! ίσως να είναι κάπως καλύτερα βέβαια γιατί θα κλειδώνει και με 40 db σήμα... αλλά δεν θα πηδάει τα βουνά το ψηφιακό... κι αυτό μέσω RF μεταδίδεται.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Question Titanium
    By fulvio23 in forum Italian / Italiano
    Replies: 6
    Last Post: 05-01-2009, 21:39:19
  2. Titanium
    By sigge in forum Conditional Access Systems (CAS)
    Replies: 0
    Last Post: 27-02-2007, 14:38:04
  3. Titanium SDK
    By hman in forum Titanium Card
    Replies: 0
    Last Post: 10-02-2006, 21:42:08
  4. plus d atr sur titanium
    By blj in forum Titanium Card
    Replies: 2
    Last Post: 14-12-2005, 19:01:42

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •