Στό χωριό μου ,και όχι μόνο,λένε μιά παροιμία
ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΕΙ ΣΤΗ ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΟΥΡΤΙ..
Δεν μπορούν να ξεχαστούν εύκολα τα κόλπα των δημιουργών/πλασιέ η όποιων άλλων μας την πλάσαραν έτσι ΕΝΩ ΗΞΕΡΑΝ ότι ήταν μούφα..
Εχει ο καιρός γυρίσματα ...
Μαγκες δεν χρειαζεται να εισαι στο εξωτερικο για να μην βλεπεις τουλαχιστον τα ελευθερα ελληνικα καναλια!!!
Εκτος τον μεγαλων πολεων της επαρχειας σε πολυ μεγαλο βαθμο ολα τα καναλια εχουν προβλημα
Βρεχει......δεν βλεπεις!
Φυσαει.....δεν βλεπεις!
Εχει βουνο δεν βλεπεις!
Αφηστε το, μην σας πω οτι στο εξωτερικο βλεπουν καλυτερα.....χαχαχαχαχα!!!!!!
thanks boys
hellassat τι πιάτο θέλει για να πιάσεις? και τι channels θα έχει ο OTE ξέρουμε?
Γεια σου φιλε ωραια τα λες σε παραδεχομαι
Μην ξεχνας ομως οτι εμεινε ενας μηνας και για την αρχη στην Αθηνα για την ψηφιακη.
Ακολουθουν και αλλες πολεις και τα περιχωρα τους.
Ποσο καιρο θελει για να τους ξεφορτωθουν καποιοι ακομα ?
Η απαντηση ειναι ΛΙΓΟΣ
Να τα μαζεψουνε να φυγουνε θα πω παλι τα λαμογια.Αρκετα βγαλανε εις βαρος μας με την ανοχη αλλων μεγαλυτερων ακομα λαμογιων.![]()
efxaristo poli![]()
Γεια σου ρε Τζιμάκο, βγάλε το άχτι σου.... έτσι να φεύγουν τα λαμόγια!!!
ΑΛΛΑ, να διευκρινήσουμε πως, δεν σημαίνει ότι η ψηφιακή θα λύση τα προβλήματα σ' αυτούς που δεν έχουν τώρα καλό σήμα, δεν θα έχουν και με το ψηφιακό!!! ίσως να είναι κάπως καλύτερα βέβαια γιατί θα κλειδώνει και με 40 db σήμα... αλλά δεν θα πηδάει τα βουνά το ψηφιακό... κι αυτό μέσω RF μεταδίδεται.