ena frapedaki krio gia mena k ena ston filo mou pou den mou stelni ena pm asxeta pou aftos ta exi klidomena .....kala na eise
καλησπερα στους φιλους ωρα για καφεδακι .
Παληκαρια Καλησπερα.
Κερασμενα απο εμενα δεν ξερω τι θελετε αλλα στην υγεια σας.
Τζιμακος
709004250px_Frappedia3.jpgCapuccino_freddo_1.jpgbeer-mug.jpg
Tzimako merika post pio piso einai oi paraggelies grigoraaaaaaaaaaaaaaa.
Καλως τον φιλο μου.
Με τρεχεις παλι σημερα ε ?
Και εψαχνα και ενα κολομαγαζο και δεν το βρηκα ρε γαμωτο.
Δεν πειραζει καφεδακια και μπυριτσες κερασμενα απο εμενα.
Τζιμακος
1frappe.jpgbeer-mug.jpg
Θένκς ..στην υγειά σου φίλε μου ..τι μαγαζί για φιλέτα?? χαχα
Χαχα..δεν πειράζει θα παω την γάτα να φάει τον έμπορο...μια χαρα θα χορτάσει γιατί με τόσα εικοσάευρα παχινε.....