to post me to surf lock to thimame epidi itan aporia mou ti einai.. ap oti katalava omos tha kanoun kai kati me emm outos oste ta 4 kanallia na min mporoun na moirazontai aperiorista.. einai efikto omos ? i me mia megali cache linete to provlima ?
to post me to surf lock to thimame epidi itan aporia mou ti einai.. ap oti katalava omos tha kanoun kai kati me emm outos oste ta 4 kanallia na min mporoun na moirazontai aperiorista.. einai efikto omos ? i me mia megali cache linete to provlima ?
τελικα εχει και το card splitter προβλημα.....
Ρε την κυρια........Τα εκανε ολα για τα καλα.....
Αντε να δουμε τι θα κανουμε.....
na kanoun oti theloun.. ta paratisa ola kai iremise i psixoula mou;... eleos pia
ki ego mazi sas
kalokairi = paralia + ekso apo to spiti
as doume prota pou tha kataliksoun me ta peiramata tous,
as doume ton HD dekti tous kai ton tropo pou tha pantrevoun tis kartes
me auton ton dekti (an vevaia tis pantrevoun..)
kai to ksanasyzitame.
plaka plaka h nova exi kataferei na periorisi tin peirateia perisotero ke apo tous megalous paroxous
to cs doyleyei mia xara akoma se avon parolo ta antimetra
apla thelei ligo psaximo...
Καλησπέρα! Τους τελευταίους 2 μήνες έχει γίνει χαμός. Έλειψα για λίγο καιρό και έχουν αλλάξει τα πάντα!
Είχα ένα cccam linux server που διάβαζε τη γατούλα από phoenix reader. Προφανώς πλέον δε λειτουργεί τίποτα.. Πάνω που νόμιζα ότι θα επιστρέψω στις γνωστές λύσεις του sharing ενεργοποιώντας συνδρομή, διαβάζω για παντρέματα και συγκεκριμένο αριθμό καναλιών που μπορούν να ανοίγουν! (?!?!)
Η κάρτα που έχω είναι μια Παλιά της avon (Version 2). Αν ζητήσω να μου ενεργοποιηθεί και πάλι η συνδρομή θα μου την αλλάξουν με καινούρια;
Υπάρχει κάποιο thread στο οποίο να έχει συγκεντρωθεί όλη η πληροφορία έτσι ώστε να βγάλουμε άκρη?
Προσωπικά επαναλαμβάνω... έχω χάσει τη μπάλα...