Φιλοι μου φαινεται πως δεν εγινα κατανοητος,και φταιω εγω γι'αυτο,η οθονη της τηλεορ. ειναι μαυρη,το κουτι με το πρασινο λαμπακι αναμενο, και δεν καταλαβαινει τιποτε,ουτε με το κοντρολ ουτε με τα χερια, ουτε καν τρεμοπαιζει το λαμπακι.καλο σαββατοβραδο και καλη κυριακη σε ολους.Ronsar







......
......


