tin kalimera mou stin kriti!
Καλημέρα και καλό Σ/Κ σε όλους.
Καλή ξεκούραση.
kalimera se olous tous filous
Καλησπέρα.
Μάλλον ακόμα παραλία είναι ...δεν εγιάγυρε κιανείς.
Καλημερα στα Νοτια.
Ετοιμα τα καφεδακια.
Στην υγεια μας.
Τζιμακος goodmorning.gif
coffee.jpg1frappe.jpg
καλημέρα σε όλους τους φίλους , Γιώργη αργά ψες γυρίσαμε , έχει μείνει ο tziimakos εδώ σταθερά . Άκουσα ότι από Σεπτέμβριο θα παίζει μπάλα η Κορέα .
![]()
Επάνοδος επί των επάλξεων
Καλά ήτανε η μικρή αποχή λόγω δουλειάς σε όμορφο νησί
Καλησπέρα κοπέλια