Ποιο είναι το firmware του VIP που παίζει την κάρτα; Παίζει οποιαδήποτε παντρεμένη ή μόνο την κάρτα που θα ενεργοποιηθεί στο συγκεκριμένο VIΡ προτού μπει στον πατατασατ;
φίλε ikat αν και είσαι παλιός στο φόρουμ δεν πέρασες από εδώ http://www.satsupreme.com/showthread...%CE%91!/page88
να πεις ένα για σας και πέρασες κατευθείαν στο ψητό
an gnwrizei kapoios thn ekdosi toy firmware pou pezei tis kartes as enhmerwsei me pm.....me endiaferei giati dokimasa shmera kai den epeze h karta Κοίταξε το 335 post του satgeo
den pezeste eiste oloi apextoi !!
to grafo ke to ksangrafo ke ine ke grameno ke sto thema me tous sigekrimenous dektes
i teleutees ekdosis apo to [email protected] gia kathe sigekrimeno dekti!!
ke fisika den tin wazis etsi apla ke tin pezi,prepi na ksanaenergopiithi apo tin arxi !!!
Καλημέρα σε όλους!
Ζητησα ενεργοποίηση καινουργιας "παντρεμένης" (στα χαρτιά μόνο χωρίς να μπει στον γαμπρό πατάτασατ) την οποία τοποθέτησα πρώτα στον topfield 6400 (με το τελευταίο firmware 1.0.88, αφού πολλοί λένε ότι κάνει το διαζύγιο και η κάρτα γίνεται τσούλα). Το λοιπόν, τηλεφωνώ στο κέντρο τηλεξυπηρέτησης και μου λένε ότι στέλλουν την εντολή ενεργοποίησης αλλά εικόνα τίποτα, σκοτάδι - μου έβγαζε συνεχώς μήνυμα Ε30.
Σε τι διαφέρουν οι Edision VIP/VIP2 κλπ σε σχέση με τον 6400; Δεν έχουν όλοι αυτοί οι δέκτες αυθεντικό irdeto reader; Μήπως, θα πρέπει ίσως να την αφήσω να μείνει αρκετή ώρα η κάρτα στον 6400;
thn karta mporw na thn energopoiisw sta dika toy reader(tou mini ennow) ,me to teleytaio firmware enoeite, h prepei na valw to IRDETO module sto CI kai ekei mesa na valw thn karta?
pezei rolo?
malista,tha to dokimasw kai tha enhmerwsw paidia
thanks satgeo