καλό απόγευμα σε όλους τους φίλους , τώρα που δρόσισε λίγο πάει η ζιβανια Attachment 173115
![]()
καλό απόγευμα σε όλους τους φίλους , τώρα που δρόσισε λίγο πάει η ζιβανια Attachment 173115
![]()
kalispera se olous tous filous ,gia sou file mathikolini
καλησπέρα φίλε letitan Attachment 173147
Καλημέρα στη Κύπρο
^^Χρήστο βάλε τις σούβλες να φάμε εδώ.....μετά να πάμε στου Γιώργη να τα πιούμε και στο τέλος στου letitan για χορό
καλημέρα σε όλουςAttachment 173178 ^^^Στέφανε να πιούμε κανένα καφέ να ξυπνήσουμε πρώτα
![]()
καλό απόγευμα σε όλους ^^^Γιώργη τώρα που είναι ώρα άναψα τον φούρνο έβαλα τα ταψιά μέσα και τον έκλεισα , θα ψησει ένα κλέφτικο................ Attachment 173228
![]()
Καλό μεσημέρι στη Κύπρο.
Επειδή χθές την κοπάνησα...πιστεύω το κλέφτικο να τρώγεται και σήμερα..μην πάει χαμένο δηλαδή.!!!.
Και μια διόρθωση... το γνήσιο κλέφτικο ψήνεται σε μικρές εσοχές μέσα στη γή.
Το όνομα το πήρε από το ότι οι βοσκοί έκλεβαν τα ζωντανά !!! τα έβαζαν να ψήνονται(μέσα στη γή) και μπορεί ο ιδιοκτήτης τους να ήταν παρέα με τον βοσκό
και να μην έπαιρνε χαμπάρι.!!!
Βέβαια από νοστιμιά ...άλλο πράμα..από προσωπική εμπειρία το λέω ! αλλά όχι από κλεμμένο κρέας....χιχιχι