Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 6 of 100 FirstFirst ... 4567811163156 ... LastLast
Results 51 to 60 of 995

Thread: Κυπριακό Καφενείο

  1. #51
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: Κυπριακό Καφενείο

    καλό απόγευμα σε όλους τους φίλους , τώρα που δρόσισε λίγο πάει η ζιβανια Attachment 173115

  2. Advertise Here
  3. #52
    VIP Member LETITAN's Avatar
    Join Date
    19-11-2005
    Location
    belgium
    Posts
    1,555
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: Κυπριακό Καφενείο

    kalispera se olous tous filous ,gia sou file mathikolini

  4. #53
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: Κυπριακό Καφενείο

    Quote Originally Posted by letitan View Post
    kalispera se olous tous filous ,gia sou file mathikolini
    καλησπέρα φίλε letitan Attachment 173147

  5. #54
    VIP Member Y i a n n i s's Avatar
    Join Date
    29-11-2009
    Location
    Vouno Me Omorfi 8ea!!!!!
    Posts
    984
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Κυπριακό Καφενείο

    Quote Originally Posted by mathikoloni View Post
    καλό απόγευμα σε όλους τους φίλους , τώρα που δρόσισε λίγο πάει η ζιβανια Attachment 173115
    kalispera se olous tous filous stin Kipro ,gia sou file mathikolini....pah h zivania... de les ...mia xara einai ...na eise kala gia to kerasma ....exoume kai edw kerasma simera kai stin kriti ...diplokerasmata !!!!!!!!!

  6. #55
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Κυπριακό Καφενείο

    Καλημέρα στη Κύπρο
    ^^Χρήστο βάλε τις σούβλες να φάμε εδώ.....μετά να πάμε στου Γιώργη να τα πιούμε και στο τέλος στου letitan για χορό

  7. #56
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: Κυπριακό Καφενείο

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Καλημέρα στη Κύπρο
    ^^Χρήστο βάλε τις σούβλες να φάμε εδώ.....μετά να πάμε στου Γιώργη να τα πιούμε και στο τέλος στου letitan για χορό
    καλημέρα σε όλουςAttachment 173178 ^^^Στέφανε να πιούμε κανένα καφέ να ξυπνήσουμε πρώτα


  8. #57
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Κυπριακό Καφενείο

    Quote Originally Posted by mathikoloni View Post
    καλημέρα σε όλουςAttachment 173178 ^^^Στέφανε να πιούμε κανένα καφέ να ξυπνήσουμε πρώτα
    Καλημέρα στη Κύπρο.

    ^^^ Chris άφησε τις τσιγκουνιές..(άκου καφέ να πιούμε) και βγάλε τση σούβλες και τα ψητά .εγώ έφερα τα απαραίτητα ποτά..
    Πιές πρωί-πρωί μια ρακί να δεις πως ξυπνάς ...αμέσως τα μάτια γουρλώνουν...χαχαχα

  9. #58
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: Κυπριακό Καφενείο

    καλό απόγευμα σε όλους ^^^Γιώργη τώρα που είναι ώρα άναψα τον φούρνο έβαλα τα ταψιά μέσα και τον έκλεισα , θα ψησει ένα κλέφτικο................ Attachment 173228


  10. #59
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Κυπριακό Καφενείο

    Quote Originally Posted by mathikoloni View Post
    καλό απόγευμα σε όλους ^^^Γιώργη τώρα που είναι ώρα άναψα τον φούρνο έβαλα τα ταψιά μέσα και τον έκλεισα , θα ψησει ένα κλέφτικο................
    Καλό μεσημέρι στη Κύπρο.

    Επειδή χθές την κοπάνησα...πιστεύω το κλέφτικο να τρώγεται και σήμερα..μην πάει χαμένο δηλαδή.!!!.

    Και μια διόρθωση... το γνήσιο κλέφτικο ψήνεται σε μικρές εσοχές μέσα στη γή.
    Το όνομα το πήρε από το ότι οι βοσκοί έκλεβαν τα ζωντανά !!! τα έβαζαν να ψήνονται(μέσα στη γή) και μπορεί ο ιδιοκτήτης τους να ήταν παρέα με τον βοσκό
    και να μην έπαιρνε χαμπάρι.!!!
    Βέβαια από νοστιμιά ...άλλο πράμα..από προσωπική εμπειρία το λέω ! αλλά όχι από κλεμμένο κρέας....χιχιχι

  11. #60
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Κυπριακό Καφενείο

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Καλό μεσημέρι στη Κύπρο.

    Επειδή χθές την κοπάνησα...πιστεύω το κλέφτικο να τρώγεται και σήμερα..μην πάει χαμένο δηλαδή.!!!.
    ^Και να μη τρώγεται θα κλέψει άλλο ένα για σήμερα.....χαχαχαχαχα

Page 6 of 100 FirstFirst ... 4567811163156 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •