
Originally Posted by
NickGn
φιλε douros, έχω και γω το ίδιο πρόβλημα, πως θα δώ τις ταινίες απο τον Η/Υ στην Τηλ/ση μεσω db 800, ακολουθησα τις οδηγίες σου κατα γράμμα, ειδα τον κατάλογo με τις ταινίες, αλλα το μονο που καταφερα είναι να μου "κολλαει" συνεχώς το VLC sto pc, και μια μαυρη οθόνη στην τηλ/ση. εχω την 1.1.4 εκδοση του vlc sto pc και gemini 4.6 στο δέκτη.
ερώτηση:. οταν λες "Tools --> Add Interface το Web Interface" υποθέτω οτι εννοείς view --> add interface γιατι στο tools σεν υπάρχει -τουλαχιστον σε μένα- τέτοια επιλογή
αν καταλαβα καλά πρεπει στο pc να "τρέχει" το VLC KAI ο browser?
ευχαριστώ προκαταβολικά