Biastika na milisw twra den pezi to tuner tou molis tou lew na paei se kanali sbini teliws o dektis les na tou to steilw me dreamup kai na kanw recover but sectors?
Biastika na milisw twra den pezi to tuner tou molis tou lew na paei se kanali sbini teliws o dektis les na tou to steilw me dreamup kai na kanw recover but sectors?
oxi ..den exi noima ean sou doulevi sosta ...pados to xeirotero image (mallon imitelis )
eine to gemini 5.10 ...exi tou kosmou ta provlimata merika:
den doulevi to goniko kleidoma meta apo restart tou gui
den synergazete me polous hdd ..den tous kani format se atx3
den vlepi ola ta diseq ...tou ta dineis ta lnb sosta stis ru8miseis kai meta kolaei kai girizoun ta granazakia pano aristera ep apeiron
sosto image se gemini eine to 4.6 kai to 5.0
se nabilo to v12 polu sta8ero
tora kati dream ellite kati phoenix ktlp den eine na peiramatizeste ..den doulevoun ta online tous gia addons ktlp.
anaferome fusika se dm800 clone
alloste h anava8miseis ton image eine pio polu gia neous drivers kai oxi gia kati pio ousiastiko
opote an doulevi grigora kai sosta den ti8ete 8ema peretero peiramatismon![]()
ksere kaneis pos mporo na allaxo to timezone.xml se image kleidomeno (gemini 4.7 dm 500)?
xrisimopoio auto:Gemini 4.70 Non Bomb Skin original CCcam_2.1.4_Maxvar_ Mod cool753_ 07.02.2010 kai san time settings exei gmt+1,den exei alli epilogi kai den mporo na to allaxo me tipota.
@mv_best
το είχαμε αναλύσει με όλες τις λεπτομέρειες στο παρελθόν
αναζήτησε τον tuxbox commander.
με αυτήν την μέθοδο ξεκλειδώνεις τον δεκτη και αλλάζεις ρυθμίσεις σε timezone.
@Fhillip
Καινούργια μόδα είναι αυτή?
Πουλάνε τον δεκτη πακέτο με γραμμούλες και τον κλειδώνουνε
για να μην διαβαστούν τα γιατροσόφια?
τι θα δούμε ακόμα...![]()