katse ///ego nomiza oti o dektis eine nekros ...oti den bootari kan,,,
to flash ston 500 hd ginete akrivos opos ston 800 meso lan ..
edo
https://www.dream-multimedia-tv.de/e...rmware-browser
Φιλε μου xaniaras πραγματι ετσι ειναι,εχεις δικιο,.Σημερα θα το προσπαθησω.χιλια ευχαριστω για οσα εκανες για 'μενα,σου ειμαι πραγματικα υποχρεος,μια παρακληση ακομα,αν εχεις το Gemini 5.1 μπορεις να το ανεβασεις ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Εκτός το ελληνικό υποφόρουμ......υπάρχει και SatSupreme forum που έχει τα πάντα όλα.......δύο κλικ ψάξιμο είναι
http://www.satsupreme.com/forumdispl...reambox-Images
Σε ευχαριστω Δασκαλε θα ψαξω και εκει.για να δουμε γενικως θα τα καταφερω?
φίλε ronsar με την φόρα που πήρες σε λίγο θα σε ρωτούμε εμείς ότι έχει σχέση με dreambox Attachment 174844
Paidia exo enan drembox 500s ksafnika ola eginan mayra den dixni tipota.ton ebgala apo to reyma meta tipota pali potisa enan gnosto mou kai moy ipe oti esbisan ta panta kai pos prepi na ta fortoso ola apo tin arxi . Mpori kapiosname boithisi kai me pio tropo fortonoume to software kia me pio programa . Efharisto ek ton proteron!
shmera phra enan dm500s klono kainourgio.ton edwsa se enan gnwsto na mou ton setarei.ton etoimsae o anthrwpos evale nabillo kai cccam 2.1.4.evale kai mia gramoula apo ton server tou kai mou leei ola ok koubwneis thn ethernet kai paizei etsi apla.irtha spiti ton anoigw afou koubwsa thn ethernet anoigei ola ok mexri edw ksekinaei kai to cccam.alla vgazei sthn othoni sunexws to mynima h ypiresia den vrethike opoio kanali kwdoikopoihmeno h eleythero den exei eikona.kathoti asxetws apo dmbox eina o prwtos mou kapou exw lathos.pou?mporei na voithisei kaneis giati o filos mou doukeuei kai ayrio eipe oti tha ton koitaksei