paidia mia gamma 5.7 pou exei bgei ti einai...??????????????
Παιδια εχω δει αυτην την καινουρια gamma v 5.7 σε αξιοπιστο ιντερνετικο μαζαζι . Το αν παιζει και τι δεν το ξερω παντως Υπαρχει και ειναι γεγονος απο σημερα το πρωι φιγουραρει σε πολλα site .Αν καποιος ξερει τιποτα παραπανω ας μας ενημερωσει.Τιμη 129Ε
Ακριβως αυτο ! και εγω την ειδα σημερα και θα ψαξω για περισσοτερα (αν υπαρχουν).
Επιβεβαιωνω την ειδηση (και καλο ειναι ο φιλος που δεν το χει παρει ακομα πρεφα να κοψει τις ειρωνιες, αμα ψαχνεις ολο και κατι βρισκεις). Ηδη εστειλα στον πωλητη ερωτημα για το γνωστο πακετο και αναμενω απαντηση.
hronas ti allo......to oti den polio simetexoume se sizitisis den paei na pei pos den parakolouthoume kiolas...file pigene enimerosou prota an uparxei k meta ela na mas ironeftis......