Έχει ημερομηνία 18/10/09 του besttt......αλλά από χτές το βράδυ λογγάρω τον Ολλανδό.....θα το αφήσω μέχρι σήμερα το βράδυ(24 ώρες) και μετά θα δοκιμάσω όλα τα αρχεία του Ολλανδού σε 3 κάρτες που έχω(f6/f11/f17), να δω αν με τα φρέσκα loggs, της ανοίξουνε αμέσως και θα ενημερώσω.....ανεβάζοντας και τα logs
h nea version 5.7 einai gia akatanomasth telika!!!!!!!!!
ma kai vevea ine gia tin akatanomasti mono pou den ine gamma ine mousia tou satbroker kante ipomoni sintoma kai arhio kai loader sto net
Swstos o filso xrhshmopoioyn to onoma gamma gia piasariko, den exei kamia sxesh omws ....blue dragon card 5,7
Kai neos loader tha bgei nai .... Ap oti ...kserw .. Ta arxeia tha paizoyn gia 2-3 bdomades to poly TO KATHENA........
Kalhspera paidia.
Esteila to erwthma mou sto satbroker kai mou epivevaiwsan oti i karta einai gia th nivea kai oti to kathe arxeio tha paizei gia 3-4 vdomades.
me tin mono diafora pos akoma arxeio den eidame na kseroume kai ti grames pernei dexete telika tis 103 ?to proto erotima to deytero akoma na pezei avon den kseroume mono me ipothesis milame kaneis na exei sta xeria tou tetoia karta mexri stigmis den yparxei ara apo ti stigmi pou den exoume karta den exoume arxeio pos kseroume kai poso tha kratisi ?me ta legomena kapoiou pou leei pos tha pezei 2-3 eydomades etsi xoris kamia epeiveveosi apo kapoion pou na exei tin karta kai na tin dokimase ti simvasi ekane me avon kai kseri kai poso tha pezei telika?
ola ayta emena prosopika me kanoun na exo amfivolies gia to an anigi tin avon to oti anigi kati ok simfono kai i gamma i palia anigi olando ara pezei den pethane opos lene aplos den anigi avon .