καλησπερα στο forum.παιδια εχω ενα προβλημα με τον 800αρη μου .Ο σκληρος δισκος(εσωτερικος)τις τελευταιες ημερες μου βγαζει θορυβο και μου χει σπασει τα νευρα.Υπαρχει καποια λυση να μην δουλευει ο σκληρος οταν δεν κανει εγγραφη?Να ειναι σαν κλειστος ωστε να μην κανει και θορυβο.
Ευχαριστω
φιλε xaniaras ευχαριστω για την απαντηση αλλα ποια ρυθμιση πρεπει να βαλω ωστε να τον στειλω για υπνο!!εχω το gemini 510. as μου δωσει καποιος τις οδηγιες.










