pedia an exete arxeia kai den mporeite na ta perasete stilteta se mena pou exo loader kai den exo arxeia mias kai se mena o loader pezei mia xara xoris provlima.
emena ena poulaki mou eipe oti akouse apo ena allo poulaki.... Oti poly syntoma tha vgei neos loader gia ton asvo... Mporei kai entos tis evdomadas....
Προσπαθώ να κάνω decrypt το bdc, το παλεύω δηλ, για να δω τα στοιχεία που έχει μέσα.
Όποιος θέλει δεκτή η συνεργασία.
Paei zalismeni i nea karta...
Nai oi 5res mporoun na ginoun ksana update me neo patch level, thelei omos doulia epeidi idi sta oria i mnimi tis.
Prepei na katevei to neo patch level mesa kai na graftei stin thesi tou paliou gia na ipostiriksei nees allages apo tin Ir....to.
Tora an einai c3 i cb to emm den pezei kai poli rolo afti tin stigmi, afou afta ( c3 cb e3 eb f3 d3 db ) einai aplos parallila kanalia epikinonias gia ta hsn, gia na mporei na vriskei pio efkola to firmware tou dekti to hsn pou antistixei stin karta pou exei diavasei kai na tin kanei update.
Tha mporouse kallista mia kappa to hsn tis na einai se c3, afto den simenei oti i karta den einai asfales ;)
Oso gia to ti mporei na kanei i drakoumel, molis liksei o provider pou exei perasmenos epano tha diksei kai tin aksia tis.
Afto to leo epidi i karta mporei na leei oti ekane au sosta me to opiodipote emm alla stin ousia na min allazei kati apo mesa tis kai aplos na parapliroforei.
Ara stin ousia MONO otan mporesei na grapsei neo provider i karta tha poume ..nai to elisan to provlima.
imm_2010_10_14_01_35_57_980.JPGgia sas pedia
eixa kero na grapso
mia ke wgike i kenourgia gatoulas mas as tin ypodextoume me tis agales anixtes
kseskizi kseskizi lemeeeeeeeeeeeeeee
na ke mia orignal foto
auti eine i gnisia blue dragon ,oles oi alles eine maimoudes na prosexete apo pou tis pernete
ante ke eis ygian