αδελφε, μπορω να σου αναφερω αλλες 4 ασπρουλες που παιζουν αυτην την στιγμη στο σλοτ του 500 αρι. οταν λεμε εμεις εδω μεσα ασπρουλε ενοουμε τις πειρατικες της κυριας, και εξ αλλου αυτην που αναφερεις επαιζε στα 3.57 και ηταν viaccess. καμια ασπρουλα irdeto δεν επαιξε ποτε στο σλοτ του δεκτη. πχ cebap k,l,p
esi milas gia ton hd... ego apeuthinomoun ston fhillip gia ton aplo
Για να παιξει στα σιγουρα δοκιμασε την με oscam τις ξεσκιζει ολες .το CONFIG του oscam στο oscam.ump2002.net