Καλημέρα σας κύριοι… εδώ http://www.satsupreme.com/showthread...;Ε/page60 υπάρχει ένα post από το μέλος dr_varius που πρέπει νομίζω να διαβάζεται κάθε μέρα από όλους!
Δεν μπορω ειλικρινα να καταλαβω το σκεπτικο μερικων φιλων εδω,μερικοι κανετε λες και σας υποχρεωσαν να παρετε
αυτη την καρτα ,ζητατε εγγυησεις κτλπ ,αν εινε δυνατον !!! την περνετε με δικη σας ευθυνη καθαρα ,το αν θα εργαστει
1 χρονο 1 μερα 1 τεταρτο ειναι καθαρα δικο σας θεμα και οχι των εμπορων .
Ουτε φαγητα ειναι υποχρεομενος κανενας να σας φτιαχει ουτε τιποτε ,εγγυησεις κτλπ μονο νομιμη συνδρομη.
Παρακολουθω απο την αρχη το νυμα αυτο και πραγματικα κανετε σαν μυξοπαρθενες μερικοι,απλα μην περνεται που
το προβλημα σας ?
Εχει γραφει εδω απο καποιους πριν 15 μερες οτι τιτα=δρακος και εσεις αναμασατε τα ιδια και τα ιδια ,αλλωστε
εγω εμαθα οτι μερικα καλα παιδακια απο εδω μεσα (γραφουν εδω) περασαν φαγητο δρακου σε τιτα3 ,τωρα γιατι δεν το λεν δεν ξερω
και γιατι να το πουν αλλωστε?αφου εμεις οι Ελληνες ειμαστε διστυχως αχαριστοι,δινουν βοηθεια και βρισκουν τον μπελα τους.
@κοκοκο7 απο την αρχη της καρτας εχεις μια εμμονη ,γραφεις γραφεις λες λες σε εκνευριστκο βαθμο,δεν εχει διαρκεια
και σε μαλωνουν οι πελατες σου?τοσο μεγαλο μενος για τον δρακουλιαρη περιεργο φιλε μου.
φιλικα οπως παντα
συγνωμη που παρεμβαινω στη κουβεντα σας αλλα αγαπητε aqua1 τι ακριβως εννοεις με το " μη ποσταρεις με το nick μου "
το να σου απαντησει καποιος κανοντας quote αυτα που εχεις γραψει ειναι κατι σύνηθες και λογικό .
poio menoos re file?? pas kala?? egw ta lew opws exoyn ta pragmata...den ftaiw egw an einai etsi...ti na kanw??? na ta pw alliws..exw kalh enhmerwsh gia ton drakotitana..apla einai ta ppragmata ...egw file den tis poylaw...ante epidh exw akres na kanw kamia xarh se kana filo ..xwris egw na pairnw oyte ena euro kerdos sta tetoia moy , exw lysh to bioporistiko moy edw kai kairo den exw annaggh na poylaw kartes gia na bgazw xrhma...kai mexri stigmhs emena den exei kleisei h kartoyla poy exw spiti oyte cy oyte gr opws kai sai polla paidia ...
ps sta alla poy les exeis dikio opyte egghish oyte tpt alla re file otan deinei o allos 170 euro gia mia karta kaitoy erxete kai den thn exei dei na paizei akoma ti thes na pei..exei adiko meta na krazei?? den lew na kleisei h karta kai na mhn mporei kaneis na dei ...alla na kseroyn ta paidia oti mexri stigmhs ta site yposthriksh 0 ...egw ta lew gia na mhn yparxei kapoios poy einai edw kai pei den to ksera...mporei bebaia argotera na exoyn kai aytoi alla mexri twra oxi..
Δε το κατάλαβες καλά
Ο @aqua1 που μπήκε με το λογαριασμό του κανά φιλαράκι του ρώτησε κάτι και ο @aqua1 ο κανονικός του απάντησε τις γραμμές
Κοινώς π@ρτ@ύζα λογαριασμός.......χαχχαχαχαχα
Τα στέλνω αυτά τα δύο στο κουβά......απλώς το έγραψα εδώ για να τσεκάρεις ταυτότητες
danke ... gia tin dieukrinisi .
@κοκοκο7
Το μενος το αναφερω γιατι απο τα 350 ποστ στο νυμα αυτο τα περισοτερα ειναι δικα σου.
αλλωστε ο κανονικος χομπιστας δεν εχει τοσο παθος για το αντικειμενο αυτο,απλα περιμενει το τι 8α γινει
και αν γινει κατι εχει καλος αν οχι δεν τρελενεται κιολας.το κοιτα με αλλο ματι πιο κουλ.
Ο εμπορακος ομως εχει το προβλημα και καιγεται τι θα γινει ποτε και πως ,απο αυτην την αποψη μιλαω,
τα ποστ σου διχνουν οτι υπαρχει ανχος και προβληματισμος ,εγω ετσι το καταλαβα παντα απο τα ποστ
που γραφεις .
Αφου εχεις λυση το οικονομικο σου προβλημα γιατι δεν κανεις νομιμη συνδρομη ?και ασχολεισε με πειρατια
σαν χομπι ?ε τοτε κατσε διαβασε τα περι ιρντετο προγγραμιγκ ντεκριπτερ και τοσα αλλα και σταματα να λες
ποσα εινε τα αρχεια ποτε θα βγουν αν θα βγουν και ποσο αχρηστοι εινε αυτοι που τα φτιαχνουν ,
εσυ τελικα τη εχεις κανει εκτος απο το να κρινεις και να μουρμουρας και να παραπονιεσε συνεχια?
φιλικα οπως παντα
Παιδιά υπάρχουν και τα πμ για να τα πείτε
Μη γεμίζουμε με προσωπικά το θέμα