Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 44 of 100 FirstFirst ... 193439424344454649546994 ... LastLast
Results 431 to 440 of 999

Thread: Καλάθι αχρήστων Kouvas

  1. #431
    Senior Member kariki's Avatar
    Join Date
    04-02-2010
    Location
    IN THE AIR
    Posts
    1,003
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by satlover1 View Post
    re paidia gt sas pianei lisa dn mporo na katalabo,eklise?oi anthropoi sou lene stile mou to kodiko paragelias sou k to onoma na pareis arxio...ego blepo kai antapokrinonte kanonika k sosta,tora ti thelete eghhsh?ma pate kala?an thelete egiisis o dromos einai anixtos an pali dn thelete pali anixtos an pali dn thelete tpt telios anixtos...as epileksi o kathe enas...kai etsi einai auta afou einai mages auth tha oikonomisoun,oute piezomaste oute tpt o kathe enas kanei tis epiloges tou......i partin ..h perimene na deis ligo kairo ti tha ginei...h mhn tin pareis...einai toso aplo diavazo gia meres oxi einai apati oxi to ena to allo.....eleos...h pite kamia pliroforia na mathoume 5 pramata gia to tropo pou lutourgi h tpt.....me to zori kaneis dn agorazei.....aman..
    Ωραια..εγω ειμαι η νοβα και εχω παρει μια καρτα και κανω αυτο που λες..αρα εχω και το αρχειο..αρα παπαλα..

  2. Advertise Here
  3. #432
    Member
    Join Date
    06-05-2009
    Posts
    62
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Πολλα παραπονα για προιον παρανομο!!!
    Μερικοι κανετε λες και σας εβαλαν το μαχαιρι στο λαιμο να παρετε πειρατικη καρτα να βλεπεται,
    δεν πατε να κανετε καμια συνδρομη λεω εγω ,που εχετε τοσο κ@βλ@ να δειτε νοβα.
    Αλλος κλαιει αλλος απειλη αλλος βριζει δεν την παλευετε μερικοι ,αντε να βοηθήσετε το πακετο
    καντε καμια συνδομη,πιο φτηνα θα σας ερθει απο τις κολοκαρτες που αγοραζεται που εινε 3
    μερες ανοιχτες και 4 κλειστες ,με 150 ευρο παιρνετε 7 μηνες νομιμη συνδρομη το φτηνο πακετο
    και εχετε και το κεφαλακι σας ησυχο.
    Δεν εχω καμια σχεση με νοβα το λεω εντελως φιλικα οπως παντα.

  4. #433
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Καλησπερα σε ολους....!!!!!

    Ρε παιδια πλεον, εχουμε μπει ολοι μας σε ενα φαυλο κυκλο. Ολοι εχουν ενα δικιο στα γραφωμενα τους και κανενας δεν μπορει να πεισει τον αλλο 100%.

    Συμφωνω απολυτα οτι κανενας δεν αγοραζει με το ζορι και ολοι πρεπει να καταλαβαινουν το ρισκο που παρνουν...

    Απο την αλλη συμφωνω και με τον Philip Morris (εχει γνωσεις και δεν λεει π@π@ριες) και τα υπολοιπα παιδια που λενε οτι η καρτα βρωμαει.....

    Το συμπερασμα ειναι οτι κανενας δεν ειναι απληροφορητος αυτη τη φορα και οποιος αγοραζει την καρτα, θα πρεπει απλα να ζυγιζει προσωπικα τα θετικα και τα αρνητικα της και αν το σηκωνει η τσεπη του και τα νευρα του ας την αγορασει.....αλλιως δεν την παιρνει!!!

    Το λεω αλλη μια φορα......ολοι μας εδω στο φορουμ ειμαστε πληροφορημενοι για αυτη την καρτα!!!

  5. #434
    Member
    Join Date
    06-05-2009
    Posts
    62
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Καλησπερα σε ολους....!!!!!

    Ρε παιδια πλεον, εχουμε μπει ολοι μας σε ενα φαυλο κυκλο. Ολοι εχουν ενα δικιο στα γραφωμενα τους και κανενας δεν μπορει να πεισει τον αλλο 100%.

    Συμφωνω απολυτα οτι κανενας δεν αγοραζει με το ζορι και ολοι πρεπει να καταλαβαινουν το ρισκο που παρνουν...

    Απο την αλλη συμφωνω και με τον Philip Morris (εχει γνωσεις και δεν λεει π@π@ριες) και τα υπολοιπα παιδια που λενε οτι η καρτα βρωμαει.....

    Το συμπερασμα ειναι οτι κανενας δεν ειναι απληροφορητος αυτη τη φορα και οποιος αγοραζει την καρτα, θα πρεπει απλα να ζυγιζει προσωπικα τα θετικα και τα αρνητικα της και αν το σηκωνει η τσεπη του και τα νευρα του ας την αγορασει.....
    Καλα τα λες ,δεν εγραψαν εδω καποια παληκαρια πριν καν κυκλοφορισει οτι εινε η παλια τιτανιουμ 3 ?
    το εγραψαν και μερικοι μαλλον τους εγραψαν κανονικα ,τωρα τι ψαχνουν να βρουν ?
    αρχεια θα βγουν και παλι ΑΛΛΑ θα γινεται το ιδιο πραγμα ,δηλαδη κλεισε ανοιξε τα γνωστα απο την τ3
    διαρκεια δεν θα υπαρχει ,οι γνωστες λενε οτι η ζωη της ειναι μεχρι τελους του 10 μετα σκοταδια.

  6. #435
    Senior Member kariki's Avatar
    Join Date
    04-02-2010
    Location
    IN THE AIR
    Posts
    1,003
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Κανενας δε ξερει ποτε θα κλεισει..τι γνωστες και προφητες..οποιος θελει παιρνει η οχι..αλλα τα πρωτα δειγματα γραφης του δρακου ειναι λιγο απαισιοδοξα γι αυτο και η φαγωμαρα..μονο ενας απο δω μεσα ειχε μιλησει για νεα καρτα τον Ιουλιο του 10..

  7. #436
    Senior Member kariki's Avatar
    Join Date
    04-02-2010
    Location
    IN THE AIR
    Posts
    1,003
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by ksepetas View Post
    Πολλα παραπονα για προιον παρανομο!!!
    Μερικοι κανετε λες και σας εβαλαν το μαχαιρι στο λαιμο να παρετε πειρατικη καρτα να βλεπεται,
    δεν πατε να κανετε καμια συνδρομη λεω εγω ,που εχετε τοσο κ@βλ@ να δειτε νοβα.
    Αλλος κλαιει αλλος απειλη αλλος βριζει δεν την παλευετε μερικοι ,αντε να βοηθήσετε το πακετο
    καντε καμια συνδομη,πιο φτηνα θα σας ερθει απο τις κολοκαρτες που αγοραζεται που εινε 3
    μερες ανοιχτες και 4 κλειστες ,με 150 ευρο παιρνετε 7 μηνες νομιμη συνδρομη το φτηνο πακετο
    και εχετε και το κεφαλακι σας ησυχο.
    Δεν εχω καμια σχεση με νοβα το λεω εντελως φιλικα οπως παντα.
    ..και τι να δουνε με το φτηνο πακετο φιλε?Τα free δορυφορικα...?χα,χα,χα,χα,χα..

  8. #437
    Senior Member
    Join Date
    05-09-2009
    Posts
    176
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by ksepetas View Post
    Πολλα παραπονα για προιον παρανομο!!!
    Μερικοι κανετε λες και σας εβαλαν το μαχαιρι στο λαιμο να παρετε πειρατικη καρτα να βλεπεται,
    δεν πατε να κανετε καμια συνδρομη λεω εγω ,που εχετε τοσο κ@βλ@ να δειτε νοβα.
    Αλλος κλαιει αλλος απειλη αλλος βριζει δεν την παλευετε μερικοι ,αντε να βοηθήσετε το πακετο
    καντε καμια συνδομη,πιο φτηνα θα σας ερθει απο τις κολοκαρτες που αγοραζεται που εινε 3
    μερες ανοιχτες και 4 κλειστες ,με 150 ευρο παιρνετε 7 μηνες νομιμη συνδρομη το φτηνο πακετο
    και εχετε και το κεφαλακι σας ησυχο.
    Δεν εχω καμια σχεση με νοβα το λεω εντελως φιλικα οπως παντα.
    pes ta re file....aman pia...

  9. #438
    Member
    Join Date
    06-05-2009
    Posts
    62
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by kariki View Post
    Κανενας δε ξερει ποτε θα κλεισει..τι γνωστες και προφητες..οποιος θελει παιρνει η οχι..αλλα τα πρωτα δειγματα γραφης του δρακου ειναι λιγο απαισιοδοξα γι αυτο και η φαγωμαρα..μονο ενας απο δω μεσα ειχε μιλησει για νεα καρτα τον Ιουλιο του 10..
    Σωστα τα λες, ελα ντε ομως που μερικοι απο εδω μεσα εχουν αρκετα σχεση και κατι ξερουν παραπανω απο μας τους ασχετους,
    το πουλακι που μου σφυριξε εμενα ξερει πως με τι και γιατι εργαζετε ο δρακος δεν πεφτει εξω αυτο το πουλακι δυστηχως φιλαρακι μου.

  10. #439
    Senior Member
    Join Date
    05-09-2009
    Posts
    176
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by kariki View Post
    Ωραια..εγω ειμαι η νοβα και εχω παρει μια καρτα και κανω αυτο που λες..αρα εχω και το αρχειο..αρα παπαλα..
    papala ksepapala etsi itan panta file m..dld me tin gata den eixes karta san gova?????apla pezonte simferonta...xalaroste kai bgalte tis paropides .....

  11. #440
    New Member
    Join Date
    27-10-2010
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ena Giasas Kai kalos Sas Vrika!

    kalispera agoria
    eimai i theia tou gamata kai i xaderfi tou soupergamata...tha perasoume kala

Advertise Here

Similar Threads

  1. Καλάθι αχρήστων ~~~ Kouvas ~~~ 01
    By jeyb in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 3154
    Last Post: 03-05-2010, 15:47:02

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •