εχω την aim 2.01 me 75
Profanos gia na parei to sygkekrineo image prepei na anabathmiseis to sl se 76 . Tora h aim sim den ksero poio image prepei na parei .. Exei avebei kapou sto forum ena image mikro pou anavathmizei to SL se 76. Isos prepei na peraseis to images pou thes kai meta prin kaneis reboot auto. Epishs na sou po oti an exeis to lan epano sto dekti kai anoiksei to dreamup me null modem sto telos ths diadikaseis prin pathseis to flash sthn othonh tou dream bgazei mia ip . Me auth mporeis na kaneis to update kai meso tou firefox (pio grigora).
Filika D.
Σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια σας τον επανεφερα
xerei kaneis pws mporw na valw picon se ena kanali pou den exei?prepei na katevasw oloklhro paketo picons h mporw na dialexw ena kai na to perasw?pws mpainoyn ayta,kata antistoixeia ?p.x.analoga me to sid mpenei aftomata kai to antistoixo picon efoson exeis katevasei oloklhro to paketo?
sorry ean einai teleiws astoxh erwthsh alla eimai asxetos me ta picons.
24 η ώρα κλείνει
Καλησπέρα παιδιά.
Έχω τον Dreambox 800HD και έχει εδώ και 1 μήνα ξαφνικά στης 12 η ώρα το βράδυ κλείνει απο μόνος του,κάνει δηλ. shutdown και μετά απο λίγο μου βγάζει <its now safe to unplug power>,προσπάθησα μέσα απο τις ρυθμίσεις να δώ τι γίνεται αλλά δεν έχει καμία τέτοια επιλογή για απενεργοποίησει αυτού του σπαστικόυ shutdown που κάνει απο μόνος του κάθε βράδυ στις 12.Μήπως ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω?
είναι κλώνος?
εάν δεν έχεις κανένα plugin για οικονομία ρεύματος
πέρασε του ένα καινούργιο bootloader και image
**************************************** ***
η απλούστερη λύση είναι να κατεβάσεις το πακέτο,
να επιλέξεις με έναν image viewer αυτό που λείπει
και να το περάσεις ανάλογα το enigma στον φάκελο με τα picons.
π.x. για enigma2: usr/share/enigma2/picon
μπορείς βεβαια να φτιάξεις και δικό σου αλλά εκτός χρωμάτων, διαστάσεων κλπ.
θα πρέπει να προσέξεις την ονομασία που θα του δώσεις,
η οποία προέρχεται από Service Reference του καναλιού.
δες ένα παράδειγμα από NET
Service Reference = 1:0:1:178:1C84:13E:820000:0:0:0
1_0_1_178_1C84_13E_820000_0_0_0.png
Picon = 1_0_1_178_1C84_13E_820000_0_0_0.png
Μπορουμε να αλλαξουμε την sim σε πιθικακι;
ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΑΡΕΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΚΑΡΤΑ v5 ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΕ ΜΟΝΤΟΥΛΑ ΜΩΒ ΠΑΙΖΕΙ ΣΕ xumax 5400 ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΕ dream 7000.
To cam ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΩ ΕΙΝΑΙ mgcam kai newcs.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.