Καλό απόγευμα... έχει υπόψιν κάποιος για IRD-LogExtract για Linux????
Καλό απόγευμα... έχει υπόψιν κάποιος για IRD-LogExtract για Linux????
euxaristo poly file mou !!! o voulgaros einai se astra? kai an borei kapios na mou dosei ena link me to trexon arxeiaki pou douleveis stis gates... euxaristo ek ton proteron !!!
ο βουλγαρος ειναι στις 39E HELLAS-SAT2. ο ολλανδος ειναι στις 19.2E ASTRA 1H | ASTRA 1KR | ASTRA 1L | ASTRA 1M.
http://www.satsupreme.com/showthread...%91!%BB/page16
ποστ 155
Καλημερα σε ολους σας κυριοι καλη Κυριακη να εχετε.
Λοιπον ειπα να σχολιασω λιγο τις τελευταιες πληροφοριες η κουτσομπολια πεστε το οπως θελετε , για το θεμα που απασχολει μια μεγαλη μεριδα των φιλων εδω της Ελληνικης κοινοτητας,και φυσικα μιλαω για τον δρακο η την ασβοκαρτα πολυ λεει ο φιλος μου ο Νικολας και καλα κανει.
Επιγραμματικα λεω τα γνωστα και πολυσηζητημενα δηλαδη...(θα καταλαβετε στην συνεχεια)
Η καρτα εχει το ιδιο τσιπακι της αλλης προηγουμενης λαμογιοκαρτας της τιτα που την πατησαμε πολλοι αγοραζοντας την.
Το λειτουργικο συστημα ειναι αλλο με αλλη δομη και αλλο loader.
Ελα ντε ομως που κυκλοφορει εντονα η φημη οτι κυκλοφορουν δυο ειδη καρτων και εδω ειναι η αφορμη που με ωθησε στον σχολιασμο μου.
Τα δυο ειδη ειναι οι γνησιες και οι μαιμουδες
Επισης κυκλοφορει η φημη οτι σε στενο φυσικα κυκλωμα υπαρχει το λειτουργικο,οποτε μετατρεπονται οι τιτα που τους ειχαν ξεμεινει σε δρακους.
Στην συνεχεια αυτες φορτωνονται με απολυτα πριβε αρχειο το οποιο αντιστοιχει σε κλωνοποιηση ορισμενων καρτων Epsilon νομιμων συνδρομητων.
Το επομενο βημα ειναι οτι αυτες οι καρτες κυκλοφορουν χερι χερι με προσοχη,και ειναι αυτες που παιζουν γιατι ε και χαζος να ειναι κανεις θα εχει καταλαβει πλεον οτι τα αρχεια που βγαινουν δημοσια η θα παιξουν καποιες ωρες η και καθολου.
Επισης λεγεται οτι αυτες οι αρχικες πηγες εινα 10 η 20 η 30 στον αριθμο οποτε τα συμπερασματα δικα σας , σκεφτειτε λιγο και θα καταλαβετε τι λεω.
Ολοκληρωνοντας τον συλλογισμο μου και μεταφεροντας τα προσωπικα μου συναισθηματα θεωρω οτι τα πραγματικα μεγαλα θυματα επεσαν για αλλη μια φορα ολοι οι φιλοι που εσπευσαν απο τις πρωτες μερες να αγορασουν καρτες απο τα δικτυακα μαγαζακια και παραπλανηθηκαν οτι θα εχουν υποστηρηξη.
Οτιδηποτε ενδεχομενως πηραν καποιοι και οχι ολοι στην συνεχεια ηταν σταχτη στα ματια και αυτο αποδειχτηκε περιτρανα απο τα γεγονοτα.
Προς θεου δεν εχω τιποτα με τα μαγαζια που πουλαν καρτες,την δουλεια τους κανουν οι ανθρωποι εμπορες ειναι και πουλανε ενα προιον απο το οποιο περιμενουν ενα κερδος.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Επειδη πιθανον καποιοι να βγουν και να με βρισουν σας θυμιζω οτι ολα αυτα τα μεταφερω με καθε επιφυλαξη.
Σαφως δεν υποστηριζω οτι ειναι 100% αληθη.(Απλα οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια)
Απλα τα βαζω αν θελετε σαν θεμα συζητησης και σαφως αν καποιος διαχειριστης κρινει οτι πρεπει να αφαιρεθουν παρακαλω αυτο να γινει αμεσως.
Φιλικα Τζιμακος![]()
Φίλε Τζιμ μια χαρά τα λες ... κάπως έτσι είναι τα πράγματα.. ειδικά για την μπανάνα και τον δρακουμέλη βάζω το χέρι στην φωτιά.. σαν δύο σταγόνες νερό ... και οι δύο άσπρες άσπρες σαν το χιόνι,,, φιλικά και με χαμόγελο...
Swstos o filos o Tzimakos.....Egw aplws lypamai ta palikaria pou se tetoia epoxh ,dwsane ta xrhmata tous na agorasoune thn karta kai akoma den einai sigoyroi ean tha kanei thn aposvesh ths,pou eyxomai na thn kanei!
Pantws kai xazos na eisai tha katalaveis pws kapws etsi einai ta pragmata,kati vrwmaei sthn upothesi.
kalimera stous filous.kai ego apo tin arxi tis kikloforia tou drakou eipa oti eine idia tita kai drakos.kai sas bebeono oti to ida me ta matiamou me ena kodiko noumero kai me ena programa metetrepse tin tita se drako,to programa auto to exoun liga atoma fisika kai to filane san ta matiatous.